stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 408441
  • 27 آذر 1400 - 18:16
2

کشف انبار ۵۶۷ کیلویی مواد مخدر توسط پلیس کرمان

کشف انبار ۵۶۷ کیلویی مواد مخدر توسط پلیس کرمان
قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در این زمینه توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راور با همکاری ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ این شهرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی انجام اقدامات اطلاعاتی، یک رابط اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و پس از بررسی و اطمینان از موضوع به صورت نامحسوس وی  را زیر نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران طی این مدت در پایش های نامحسوس خود متوجه ترددهای گاه و بی گاه این فرد به یک نقطه بیابانی شدند که با ادامه پایش و بررسی میدانی مشخص شد این فرد یک محموله سنگین مواد مخدر را در نقطه ای بیابانی مخفی کرده و قصد دارد آن را بتدریج به دیگر نقاط کشور منتقل کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در نهایت ماموران به منظور شناسایی موقعیت دقیق محموله مورد نظر، این فرد را در حالی که حوالی غروب با یک دستگاه موتور سیکلت عازم همان منطقه بیابانی شد تعقیب و طی یک عملیات غافلگیرانه ضمن دستگیری این قاچاقچی ۵۶۷ کیلو شامل ۴۴۷ کیلو تریاک و ۱۲۰ کیلو شیشه دپو شده در یک دخمه را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی این قاچاقچی به مراجع قضایی اظهارداشت: حجم قابل توجهی از این محموله از نوع ماده فوق العاده خطرناک شیشه بوده است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.