stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 408591
  • 28 آذر 1400 - 20:20
2

«حسین افشاری» فرماندار تویسرکان شد

«حسین افشاری» فرماندار تویسرکان شد
همدان- قلمنا- "حسین افشاری" در آیینی با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان شهرستان تویسرکان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، استاندار همدان روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: مدیران ارشد شهرستان‌ها باید با ایجاد همگرایی، زمینه خدمت رسانی به مردم و مسیر پیشرفت و توسعه را فراهم کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد با گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، مطرح کرد: با توجه به ویژگی های خوب شهرستان تویسرکان، یکی از افراد شایسته را به عنوان فرماندار این شهرستان انتخاب شد.

وی عنوان کرد: تعامل با مردم، نماینده مردم و امام جمعه مهمترین ویژگی فرمانداران است.

قاسمی فرزاد با گرامیداشت ۲۷ آذرماه سالروز شهادت آیت الله مفتح تصریح کرد: بخش اعظمی از ثمرات انقلاب اسلامی با مجاهدت های این شهید والامقام به نتیجه رسید.

استاندار همدان در ادامه صحبت های خود، تاکید کرد: شایسته سالاری و همسویی با رویکرد دولت که شامل “مردمی بودن” و “انقلابی بودن” است، سرلوحه برنامه ما برای انتصاب مدیران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان در حوزه طبیعی، تاریخی و گردشگری ظرفیت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: آرامگاه حیقوق نبی، یکی از پیامبران الهی در شهر تویسرکان است و باید برای ثبت جهانی آن اقدام شود.

استاندار همدان افزود: گردشگری، صنعت نوین است که باید برای توسعه آن در شهرستان تویسرکان برنامه ریزی شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه منبت گلریز و گردوی تویسرکان در عرصه های بین المللی حرفی‌هایی برای گفتن دارد و می‌تواند موجب ارز آوری برای استان شود، تصریح کرد: ایجاد اشتغال و رونق تولید زمینه صادرات محصولات این شهرستان را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: در بخش توسعه کشاورزی به خصوص بهبود کمی و کیفی محصول گردو در این شهرستان باید برنامه ریزی شود.

استاندار همدان افزود: وقتی کسی در جایگاه فرمانداری قرار می‌گیرد باید تحمل شنیدن انتقادات و حرف‌های بی معنا را داشته باشد و با حوصله به انتقادات پاسخ دهد.

این مقام مسئول در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: همه مدیران شهرستان باید با همگرایی، در جهت عمران و آبادانی شهرستان پر خیر و برکت و با استعداد تویسرکان تلاش کنند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه توجه به سلامت و معیشت مردم برای دولت اهمیت ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: رونق تولید و ایجاد اشتغال از دیگر برنامه های مهم دولت سیزدهم است.

استاندار همدان در پایان این آیین مطرح کرد: برای تحقق این اهداف، برنامه ریزی صورت گرفته تا از حداکثر ظرفیت شهرستان استفاده شود.

گفتنی است؛ حسین افشاری متولد تویسرکان است و سابقه کار در جهاد سازندگی، معاونت آب و فاضلاب استان همدان، فرمانداری شهرستان‌های اسدآباد و همدان و مدیرکل بازرسی استانداری همدان را در کارنامه خود دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.