stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 410150
  • 09 دی 1400 - 13:56
0

۱۳ هزار سرباز آموزش مهارتی فرا می گیرند

۱۳ هزار سرباز آموزش مهارتی فرا می گیرند
فارس_ با اجرای تفاهمنامه سربازمهارت بین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان فارس، امسال ۱۳ هزار سرباز وظیفه از یگان‌های مختلف نظامی آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند.
قلم | qalamna.ir :

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت:در تفاهم‌نامه مبادله شده بین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص اجرای طرح سرباز مهارت، ۱۳هزار سرباز وظیفه از آموزش‌های مهارتی و اشتغالزای این طرح بهره‌مند خواهند شد.
بابایی با بیان اینکه محل خدمت سرباز وظیفه مشمول آموزش، یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی است، گفت: سربازان در این طرح، دوره های” مهارت عمومی کارآفرینی و اشتغال ” و ” مهارت‌های زندگی” را توسط جهاددانشگاهی و در محل چهار پادگان آموزشی واقع در شهرستان‌های شیراز، آباده، جهرم و کازرون طی می‌کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس خاطرنشان کرد: فاز سوم طرح سرباز مهارت از اردیبهشت ماه امسال آغاز و سهمیه آموزشی استان فارس به صورت ماهیانه ۱۱۲۷ سرباز تعیین شده است.
بابایی گفت: با توجه به ازدیاد ظرفیت سربازان آموزشی در آموزشگاه رزم مقدماتی ولیعصر(عج) آباده در آذرماه امسال، تعداد ۱۰۰۰ نفر از سربازان وظیفه به طور فوق‌العاده در آن پادگان، آموزش‌های طرح سرباز مهارت را طی کردند.
رئیس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه کیفیت این طرح، در سطح مطلوب بوده و تا پایان سال ادامه دارد، گفت: سربازان وظیفه که در قالب این طرح آموزش می‌بینند، پس از پایان دوره از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.