stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 410750
  • 13 دی 1400 - 23:40
3
استاندار خوزستان:

دولت سیزدهم در بازسازی مناطق زلزله زده به دنبال کار نمایشی نیست

دولت سیزدهم در بازسازی مناطق زلزله زده به دنبال کار نمایشی نیست
خوزستان - استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت سیزدهم در بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا به دنبال کار موقتی و نمایشی نیست گفت: رییس جمهور در بازدید سرزده از این مناظق علاوه بر دستور بازسازی سریع نسبت به محرومیت زدایی این مناطق تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر صادق خلیلیان یکشنبه شب در نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پاویون فرودگاه اهواز برگزار شد، افزود: طرح های در دست اقدام دولت سیزدهم در مناطق زلزله اندیکا با نگاه محرومیت زدایی از این منطقه وبه صورت اقدامی پایدار است که در بهبود وضعیت منطقه می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت های خوبی در رفع محرومیت و بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا انجام شده است گفت: با برنامه ریزی انجام شده و تکمیل بخشی از واحدهای در دست احداث، تا پایان امسال بخشی از عشایر زلزله زده در سکونتگاه های دائم و مستحکم خود مستقر می شوند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه احداث و ترمیم راه های روستایی اندیکا نیاز به یک تصمیم جدی دارد، افزود: باید وضعیت نامناسب راه های روستایی اندیکا را با تصمیمی کارشناسانه یک بار برای همیشه تعیین تکلیف کرد.

وی ادامه داد: راه های روستایی اندیکا باید اصلاح، تعریض، زیرسازی و آسفالت شوند تا با یک بارندگی دسترسی اهالی منطقه به این راه ها قطع نشود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.