stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 410883
  • 14 دی 1400 - 16:10
2
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور:

ساختمان فلکه فیض در شأن مردم نیست

ساختمان فلکه فیض در شأن مردم نیست
اصفهان_ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی استان نیازمند اعتبار است و ساختمان فلکه فیض این شهر در شأن مردم نیست و باید طرح جدید برای آن برنامه‌ریزی شود.
قلم | qalamna.ir :

رضا حاج منوچهری ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اظهار داشت: یک سوم پرونده‌های ارجاعی در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در سال گذشته حدود ۲ میلیون پرونده در پزشکی قانونی کشور اظهار نظر کارشناسی شد.

وی ادامه داد: پزشکی قانونی استان اصفهان در هشت ماهه امسال با ۲۰۶ پرسنل، ۸۵ هزار پرونده را در بخش معاینات بررسی کرده که در بخش تشریح رشد ۴۳ درصدی و در آزمایشگاه ۸۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته دارد.

کسب رتبه سوم پزشکی قانونی اصفهان در معاینات

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور خاطر نشان کرد: طبق گزارشات ارائه شده پزشکی قانونی استان در معاینات رتبه سوم، در تشریح رتبه چهارم و در آزمایشگاه رتبه هفتم را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۴۶ مرکز پزشکی قانونی در کل کشور وجود دارد که ۵۸ درصد آنها تملیکی است و ۴۲ درصد باقی‌مانده به صورت امانی، استیجاری یا در قالب مطب به فعالیت می‌پردازند، گفت: در استان اصفهان نیز از بین ۲۹ مرکز پزشکی قانونی تنها هشت مرکز تملیکی و ۲۱ مرکز امانی، استیجاری و یا مطب است.

حاج منوچهری با اشاره به کمبود فضا و لزوم افزایش آن برای بازسازی مراکز پزشکی قانونی، تصریح کرد: در حال رایزنی برای دریافت اعتبار بودجه پروژه شهید کشوری هستیم که البته باید در کوتاه مدت به آن پرداخته شود و پروژه پزشکی قانونی کاشان نیز در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و دو ماه قبل از زمان موعد افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی استان نیازمند اعتبار است و ساختمان فلکه فیض این شهر در شأن مردم نیست و باید طرح جدید برای آن برنامه‌ریزی شود.

لازم به ذکر است که در این مراسم منصور فیروزبخت به عنوان سرپرست پزشکی قانونی استان اصفهان معرفی شد و از زحمات علی سلیمانپور مدیر کل سابق این سازمان تقدیر به عمل آمد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.