stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 410886
  • 14 دی 1400 - 17:04
0

هلال احمر: سیل به ۸۰۰ خانوار جنوب کرمان خسارت زد

هلال احمر: سیل به ۸۰۰ خانوار جنوب کرمان خسارت زد
قلم | qalamna.ir :

به نقل از روابط عمومی این جمعیت، رضا فلاح روز سه شنبه در نشست مدیریت بحران در فرمانداری رودبارجنوب با اشاره به اینکه در اولین روز امدادرسانی به ۱۳۸ خانوار در ۴۴ روستا خدمات ارائه شد، اظهار داشت: تخلیه آب منازل، برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان قلعه گنج و توزیع بسته های غذایی از جمله اقدامات این جمعیت در مناطق سیل زده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: امدادهوایی به روستاهای محاصره در سیل نیز در صورت برقراری شرایط جوی مناسب‌تر انجام خواهد شد.

بارش شدید باران طی ۲ روز گذشته در مناطق مختلف استان کرمان بویژه جنوب این استان سبب جاری شدن سیل و آبگرفتگی شدید در بعضی مناطق شد.

شماری از روستاهای جنوب استان در محاصره سیلاب قرار گرفتند و راه های دسترسی آنها بسته شد که تاکنون راه های عمده آنها بازگشایی شده است.

براساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان محورهای ارتباطی قلعه گنج، جاسک و نیز قلعه گنج – رمشک – فنوج نیز که طی روز گذشته مسدود شده بودند، امروز بازگشایی شدند.

استاندار کرمان از عصر روز گذشته به منظور نظارت بر فرآیند امدادرسانی به مناطق سیل زده در شهرستان های رودبارجنوب و قلعه گنج رفته است و امروز نیز جلسه مدیریت بحران در شهرستان رودبارجنوب برقرار شده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.