stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 410888
  • 14 دی 1400 - 17:13
1
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

بالا رفتن ایمنی جامعه هدف است نه بالا رفتن آمار

بالا رفتن ایمنی جامعه هدف است نه بالا رفتن آمار
مرکزی_ قلمنا_ رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در زمینه کرونا، هدف مجموعه سلامت ارتقاء سطح ایمنی است نه بالا رفتن آمار.
قلم | qalamna.ir :

دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه بیان کرد: با شیوع کرونا و واریانت های جدیدی که یکی پس از دیگری رخ می دهند و تاثیر مثبتی که واکسن داشته، تمام تلاشمان بر این است که در مرحله نخست جان و سلامتی مردم را حفظ کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: با توجه به اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، واحد واکسیناسیون این مرکز به احتمال قوی از تاریخ ۲۵ ماه جاری غیرفعال خواهد شد و ناچار، مرکز شهید ساکی که در اختیار دانشجویان علوم پزشکی برای ورزش بود، مجددا و البته به صورت موقت به مرکز واکسیناسیون عمومی تبدیل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: کمبود های دارویی که کشوری و استانی می باشد را در اسرع وقت به اطلاع برسانند تا با مدیریت آن ها و جبران کمبودها مردم در مراکز درمانی و داروخانه های دچار مشکل نشوند.

جمالیان خاطرنشان کرد: بازگشت برخی محصولات غذایی به دلیل وجود برخی سموم نگرانی هایی را در جامعه ایجاد کرده، که با شفاف سازی و ارائه اطلاعات به مردم می توان تا حد زیادی آنان را مرتفع کرد هر چند تاکنون گزارشی از این موضوع در استان حاصل نشده و همچنین در جلسات مکرر امنیت غذایی این موضوع در حال بررسی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یکی از دلایل بازگشت برخی محصولات از کشورهای اروپایی، متفاوت بودن میزان استاندارد در بین کشورها است و اصلا جای نگرانی نیست هر چند باید همه موارد را با مردم در میان گذاشت و اگر موردی نیز بود، به صورت صریح و شفاف با جامعه سخن گفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.