stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 411878
  • 20 دی 1400 - 9:06
1

استاندار: برای رفع مشکلات و تحقق انتظارات مردم کرمانشاه از دولت تلاش می‌کنم

استاندار: برای رفع مشکلات و تحقق انتظارات مردم کرمانشاه از دولت تلاش می‌کنم
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه مشکلات متعدد و درعین‌حال انتظارات به حقی از دولت خدمت‌گزار دکتر رئیسی دارند، گفت: همه ما تمام تلاش و توان خود را برای برآورده کردن این انتظارات به کار می‌گیریم.
قلم | qalamna.ir :

به‌گزارش خبرنگار، «بهمن امیری مقدم» روز دوشنبه پس‌ از ورود به استان کرمانشاه در اجتماع بزرگ مردمی که برای استقبال از او به فرودگاه آمده بودند، افزود: مردم این استان حق بزرگی به گردن نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

او با بیان این‌که از لطف و استقبال گرم شما بسیار سپاس‌گزار هستم، اظهار کرد: این استقبال مردمی کار مرا بسیار سنگین‌تر و سخت‌تر می‌کند.

امیری مقدم عنوان کرد: از عنایت ویژه رئیس‌جمهور و وزیر کشور که مسئولیت استانداری کرمانشاه را بر دوش بنده گذاشتند خیلی متشکرم و امیدوارم در این مسئولیت در خدمت به مردم سربلند باشم.

استاندار جدید کرمانشاه با بیان این‌که من فرزند کرمانشاه هستم، گفت: این برای من خیلی آزاردهنده بود که مشکلات هم استانی‌های خود را ببینم و نتوانم برای آنان کاری بکنم.

او از همه مدیران و مسئولان استانی و مردم کرمانشاه خواست که دست‌به‌دست هم دهند و اجازه ندهند که نام کرمانشاه با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی عجین شود و با این مشکلات شناخته شود.

استاندار جدید کرمانشاه با بیان این‌که همه ما مردم و مسئولان استان یکی هستیم اظهار کرد: باید شبانه‌روزی تلاش کنیم تا کرمانشاهی آباد داشته‌باشیم و این استان به جایگاه واقعی خودش برگردد.

هیات وزیران در جلسه صبح چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین رییسی، رئیس جمهوری، به «بهمن امیری‌مقدم» برای تصدی استانداری کرمانشاه رای اعتماد دادند.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی «امیری‌مقدم» می‌توان به دبیری ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس، فرماندهی سپاه پاسداران کنگاور و رییس ستاد سپاه پاسداران استان کرمانشاه، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، فرمانده انتظامی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های گیلان و خراسان رضوی و عضویت در شورای فرهنگی استان های کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی اشاره کرد.

«بهمن امیری‌مقدم» از نیروهای با سابقه و با تجربه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و بومی استان کرمانشاه است.

پیش از این «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه بود که در دوم مهرماه سال ۱۳۹۶ در این سمت منصوب شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این هفدهمین استانداری است که که در استان کرمانشاه منصوب می‌شود و براساس آمار و سوابق پیش از انقلاب نیز این استان ۳۴ استاندار داشته است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.