stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 412549
  • 23 دی 1400 - 20:29
1
با دستور استاندار کرمانشاه:

قرارگاه عملیاتی برای تسریع در اجرای پروژه‌های استان کرمانشاه تشکیل شد

قرارگاه عملیاتی برای تسریع در اجرای پروژه‌های استان کرمانشاه تشکیل شد
کرمانشاه - قلمنا - استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی موثر در زندگی مردم با تشکیل قرارگاه عملیاتی در تمام شهرستان‌ها، طرح‌های اولویت‌دار را به صورت مستمر پیگیری و با اهتمام جدی برای تکمیل آنها شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا، بهمن امیری مقدم روز پنجشنبه در نشست با فرمانداران شهرستان های این استان با تاکید بر اینکه کرمانشاه بهشت سرمایه گذاری و فرصت های توسعه است، افزود: ورود سرمایه گذاران به استان را تسهیل خواهیم کرد تا شاهد رونق معیشت مردم و پیشرفت اقتصادی استان باشیم.

وی در این نشست چند ساعته که با رویکرد بررسی و پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات موجود به منظور تسریع در روند بهره برداری برگزار شد؛ اظهار کرد: تشکیل این قرارگاه با توجه به لزوم تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی می‌تواند نقش بسزایی در بهبود زندگی مردم داشته باشد.

وی تاکید کرد: در تمام شهرستان ها برای بررسی روند اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی، اقتصادی، زیرساختی و زیربنایی باید قرارگاه عملیاتی تشکیل شود.

استاندار کرمانشاه افزود: پایش، بررسی و پیگیری روزانه پروژه‌هایی که در زندگی و معیشت مردم و بهبود کیفیت خدمات موثر است؛ باید به صورت ویژه انجام شود ضمن اینکه اولویت‌های هر شهرستان بر اساس نقشه راه نیز تدوین شده و با اهتمام جدی پیگیری شود.

امیری مقدم به لزوم تلاش شبانه روزی و بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود بویژه مشارکت مردم برای رفع مشکلات تأکید کرد و گفت: در دولت مردمی انتظار می‌رود مدیران در فرآیند برنامه‌ریزی با شناخت کامل سطوح توسعه یافتگی راهکارهای دسترسی و تحقق عدالت، پیشرفت و توسعه را بررسی کنند البته حتما نقش و مشارکت توسعه مردم محور را مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما خادم و خدمتگزار مردم هستیم، تاکید کرد: توسعه امری پویا و فراگیر است و حتماً مردم پای کار خواهند آمد چون ما به اصل ما می‌توانیم اعتقاد و باور داریم و بی شک با توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات، چشم انداز مطلوبی را برای آینده استان ترسیم و تدوین کرده که با همت مضاعف باید آن را محقق سازیم.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر فعالیت بر مبنای مدیریت جهادی و مردم محور یادآور شد: ضمن بهبود فضای کسب و کار، رفع مشکلات و موانع فرا روی بخش تولید، حمایت و هدایت سرمایه گذاری موثر و مناسب برای استان، تکمیل صنایع تبدیلی، احیای واحدهای راکد و استفاده مطلوب از ظرفیت مرزها و بازارچه های رسمی می‌توانیم مسیر پیشرفت استان را با شتاب بیشتری پیگیری کنیم زیرا استان کرمانشاه بهشت سرمایه گذاری و فرصت‌های توسعه است و راه‌ها برای حضور سرمایه گذاران باز است.

استاندار کرمانشاه با تشریح این مهم که پیگیری امور مردم در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: صداقت، اخلاص، پاک دستی در کار مدیران در کنار تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی و مردم محور باید مدنظر قرار گیرد تا ضمن ارتقای سلامت اداری، در مسیر تحول و پیشرفت محکم و قوی گام برداریم.

امیری مقدم خطاب به فرمانداران گفت: اولویت‌های سرمایه گذاری در هر شهرستان را برای توسعه مشخص کنید چون بر اساس برنامه‌های ارائه شده باید زمینه ورود سرمایه گذاران به استان را تسهیل کنیم تا شاهد رونق معیشتی مردم و پیشرفت اقتصادی باشیم.

وی اظهار کرد: از سرمایه گذاران و متقاضیان اجرای پروژه‌های صنعتی، اقتصادی، زیرساختی و توسعه ای در استان به صورت کامل حمایت خواهیم کرد و مسیر انجام امور آنها را تسریع کرده و در تمام مراحل کنار آنها هستیم، زیرا این سرمایه گذاری سبب اشتغالزایی و کاهش بیکاری در استان و بهبود زندگی مردم می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های توسعه در استان بویژه حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت بر استفاده مطلوب از مزیت‌های مرزهای استان تاکید کرد و گفت: برای هر بخش با امکان سنجی و اولویت بندی حرکت خواهیم کرد و از بخش خصوصی نیز دعوت می‌کنیم برای توسعه استان پای کار بیایند.

امیری مقدم در ادامه فرمانداران را موظف کرد با جدیت و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم کار کرده و با مدیریت پیشگیرانه مشکلات حوزه آب شرب را نیز در تمام بخش ها بررسی کنند تا برای سال آینده در زندگی و معیشت مردم مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: برای حل مشکل آب شرب کارگروه عملیاتی ویژه مشکلات آب شرب در استان تشکیل شده که مسوولیت آن بر عهده معاون عمرانی استاندار است و به صورت هفتگی جلسه خواهند داشت.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.