stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 41292
  • 16 فروردین 1399 - 1:27
3

سفره‌خانه‌های قلیان‌فروش پلمب شدند

سفره‌خانه‌های قلیان‌فروش پلمب شدند

ایسنا/مرکزی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان از پلمب ۸ واحد صنفی به دلیل ارائه قلیان با توجه به ممنوعیت های اعلام شده در مقابله با ویروس کرونا در روز گذشته خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ”پرویز جعفری” در این‌باره گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا، برای افزایش کنترل ها و نظارت بر واحدهای صنفی، طرح های عملیاتی مشترک پلیس و مرکز بهداشت شهرستان با جدیت در حال اجراست.

وی از فعالیت ۸ اکیپ متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت و پلیس برای تداوم اجرای این طرح در شهرستان اراک خبر داد و گفت: روز گذشته در اجرای این طرح و در نظارت هایی که از واحدهای صنفی قهوه خانه، سفره خانه و کافی شاپ های سطح شهر انجام پذیرفت، ۸ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با توجه به نوع تخلفات انجام شده، همچنین به ۲۴ واحد صنفی تذکر داده شد و برای ۳ واحد نیز اخطاریه پلمب صادر شد و از ۵ واحد صنفی نیز تعهد اخذ شد.

سرهنگ پرویزی در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی در واحدهای صنفی موضوع برای بررسی تخصصی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.