stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 417929
  • 11 بهمن 1400 - 20:24
2

بازدید رئیس پلیس راه آهن کشور از خوزستان

بازدید رئیس پلیس راه آهن کشور از خوزستان
رئیس پلیس راه آهن کشور: راه‌آهن در استان خوزستان از حیث ارزانی، ایمنی، امنیت و قدرت مانور بالایی که دارد سرمایه بزرگ و قابل اتکایی برای انجام سفر و جابجایی بار است.
قلم | qalamna.ir :

سردار حشمت الله ملکی رئیس پلیس راه آهن کشور با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر هدف حضور خود در استان خوزستان را ارزیابی عملکرد همکاران پلیس در حوزه راه آهن سراسر کشور اعلام کرد و گفت: برابر برنامه هایی که از قبل اعلام شده بود برای بررسی نوع عملکرد و تاثیرگذاری میزان امنیت بر کیفیت کار راه‌آهن وارد استان خوزستان شدیم و تصمیم داریم از قسمت‌های مختلف پلیس راه آهن بازدید کنیم.

وی افزود: راه آهن خوزستان و راه آهن جنوب مبدا شروع راه آهن در کشور می باشد و اداره کل راه آهن جنوب تقریباً نقطه آغازین ساخت راه آهن در کشور است که شمال و جنوب کشور را به هم متصل می‌کند.

ملکی ادامه داد: از حیث جابجایی مسافر در حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار مسافر طی ۱۰ ماهه گذشته جا به جا شده و در حوزه بار توانستیم بیشتر از ۹ میلیون تن بار جا به جا کنیم و حائز رتبه برتر و جزء ادارات موفق کشور محسوب شود و رتبه چهارم کشور از حیث مسائل اقتصادی در کشور را داشته است.

او بیان کرد: از مردم خوزستان انتظار داریم از این سرمایه ملی که در اختیار دارند هم خوب بهره‌برداری کنند و هم از نظر حفاظت و حراست به متولیان امر کمک کنند.

سردار ملکی گفت: همه موفقیت ها که در راه آهن جنوب رقم خورده ناشی از امنیتی است که پلیس راه آهن جنوب با کمک و همکاری سایر ارگانهای انتظامی چون فرماندهی انتظامی استان، مرزبانی، و سایر دوستان نظامی و انتظامی این موفقیت‌ها رقم خورده است.

وی افزود: از خدمات دیگر راه آهن جنوب می توان به خدمت بزرگ و خداپسندانه به زوار اباعبدالله الحسین در سال جاری اشاره داشت که علیرغم اینکه از قبل اعلام نشده بود که حتماً زوار تردد می کنند اما با پیش بینی و برنامه ریزی عملیاتی و منسجم سرویس دهی و خدمات رسانی به نحو مطلوب به زوار صورت پذیرفت به گونه ای که در کلیه خدمات ازجمله حمل بار، حمل مسافر، تغذیه و کمک رسانی این موضوع انجام شد که جا دارد از کلیه کارکنان از جمله پلیس راه آهن تقدیر و تشکر نمایم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.