stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 417937
  • 11 بهمن 1400 - 20:46
2
فرماندار ویژه شهرستان دزفول:

انجام واکسیناسیون مهم‌ترین عامل برای مقابله اُمیکرون است

انجام واکسیناسیون مهم‌ترین عامل برای مقابله اُمیکرون است
خوزستان - فرماندار دزفول با بیان اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ناچار به اجرای مجدد محدودیت‌ها خواهیم بود گفت: با تزریق هر سه دز واکسن بیماری به صورت طبیعی کنترل می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول امروز در حاشیه جلسه هماهنگی دهه فجر اظهار کرد: همان‌طور که در اخبار منتشر شده اعلام شد وضعیت کرونا در شهرستان دزفول از آبی به زرد تغییر یافت.

او افزود: در سویه جدید امیکرون شدت همه گیری و واگیری بسیار بالاست و طبق بررسی آمار طی دو سه روز گذشته میزان موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: یکی از تجربیات و امکاناتی که در پیک جدید نسبت به پیک‌های قبلی در اختیار داریم وجود واکسن کرونا است.

فرهمندپور گفت: در پیک‌های قبل باید منتظر مراجعه بیمار به مراکز درمانی و شروع فرآیند بستری و قرنطینه او می‌شدیم اما در پیک ششم مهم‌ترین عامل برای مقابله کردن با ویروس وجود واکسن و انجام واکسیناسیون است.

او تصریح کرد: در صورتی که مردم هر سه دز واکسن را دریافت کنند نیازی به مراجعه افراد به مراکز درمانی نیست و به صورت طبیعی با بیماری مقابله خواهد شد.

فرماندار دزفول بیان کرد: از مردم تقاضا می‌شود در هر مرحله از دریافت دز‌های دوم یا سوم هستند نسبت به تزریق آن در موعد مقرر سهل انگاری نکنند. 

وی با تاکید کرد بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: ناچار به اجرای محدودیت‌ها خواهیم بود و مجددا با صحنه‌های دلخراشی در بیمارستان‌ها مواجه می‌شویم.

فرهمندپور در پایان بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا اعم از استفاده از ماسک، کاهش دورهمی‌ها و مراسم و … از نکاتی هستند که مردم باید جدی بگیرند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.