stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 419054
  • 15 بهمن 1400 - 14:25
3

امام جمعه آبادان برخورد جدی با سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال را خواستار شد

امام جمعه آبادان برخورد جدی با سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال را خواستار شد
خوزستان - امام جمعه آبادان برخورد جدی با افرادی که به بیت‌المال دست درازی می‌کنند را خواستار شد و گفت: برخی از مسوولان با کارهای خود اعتمادی که مردم به نظام دارند را خدشه دار می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی که با نثار خون هزاران شهید بنا شده نباید با دست درازی و کارهای غیرانقلابی برخی از افراد لطمه ببیند.

وی با تشکر از دستگاه قضایی و سربازان گمنان امام زمان(عج) در دستگیری ۲ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی آبادان افزود: اگر جرم این افراد ثابت شود باید به اشد مجازات محکوم شوند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان به شیوع و فراگیری مجدد کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: تا کنترل مجدد این ویروس، باید از شرکت در میهمانی‌ها و تجمع‌های غیرضروری دوری کنیم و کادر درمان را که مدافعان خط مقدم جبهه سلامت هستند را یاری کنیم.

وی از افراد جامعه هدف که هنوز واکسن خود را تزریق نکرده‌اند خواست تا با مراجعه به مراکز واکسیناسیون و تزریق آن، مدافعان سلامت را در مقابله با کرونا کمک کنند.  

امام جمعه آبادان همچنین ۱۹ بهمن سالروز بیعت تاریخی فرماندهان و همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) را گرامیداشت و گفت: نیروی هوایی و فرماندهان آن نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس داشتند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه رحلت آیت اله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و بیان کرد: فقدان این عالم ربانی، صدمه بزرگی به جهان اسلام است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.