stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 419071
  • 15 بهمن 1400 - 19:54
0

انجام تعمیرات اضطراری زمزم یک در شرکت فولاد خوزستان

انجام تعمیرات اضطراری زمزم یک در شرکت فولاد خوزستان
خوزستان - تعمیرات اضطراری زمزم یک در شرکت فولاد خوزستان با موفقیت انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

محسن کرم نیا رئیس نت واحدهای زمزم اظهار داشت: محدودیت گاز را تبدیل به فرصتی برای رفع اشکالات واحد زمزم یک کردیم. اوایل دی ماه سال جاری که تقریباً محدودیت مصرف گاز حتمی شد و از آنجا که واحدهای تولید آهن اسفنجی مصرف کننده عمده گاز در شرکت هستند، برنامه ای را طراحی و تعریف کردیم تا در صورت اعلام کاهش مقادیر مصرف گاز از سوی مدیریت، از این فرصت جهت رفع اشکالات بوجود آمده در واحد زمزم یک استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: با اعلام محدودیت مصرف گاز از تاریخ یازدهم دی ماه به مدت دو هفته واحد زمزم یک را متوقف نمودیم تا ضمن برآورده نمودن الگوی مصرف گاز، به رفع عیوب و اشکالات در واحد زمزم یک بپردازیم و با توجه به کمبود زمان جهت اخذ پیمانکار تنها یک پیمانکار جهت فعالیت های مکانیک اخذ شد و سایر فعالیت ها توسط همکاران نت و تولید و گروه نسوز با همکاری واحد ماشین آلات انجام شد.

کرم نیا ضمن تاکید بر برنامه زمان بندی گفت: طی ۱۴ روز فعالیت شبانه روزی با برنامه ریزی و مدیریت اعمال شده و تلاش همه جانبه همکاران و دست اندرکاران، با رعایت دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی، خوشبختانه در این تعمیرات هیچ گونه حادثه ای رقم نخورد و در طول تعمیرات تلاش گردید ضمن نظارت دقیق همکاران HSE در سایت، پتانسیل های خطر را با دقت بررسی و بصورت ریشه ای برطرف کنیم و همین حساسیت زمینه جلوگیری از بروز حادثه را مهیا نمود.

رئیس نت واحدهای زمزم تصریح کرد: در تاریخ ۲۵ دی ماه پس از اجرای تمامی موارد پیش بینی شده و همچنین بسیاری از فعالیت هایی که پیش بینی نشده بودند، اقدام به راه اندازی و بهره برداری از واحد زمزم یک نمودیم که خوشبختانه پس از راه اندازی کامل، واحد در شرایط بسیار خوبی از نظر کیفیت و کمیت های تولیدی قرار گرفت.

وی در پایان از تمامی کارکنان که نهایت همکاری، همفکری، همدلی و پشتکار را داشتند، تشکر و قدردانی نمود و برای همه عزیزان سلامتی و موفقیت را آرزو نمود.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.