stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 419396
  • 16 بهمن 1400 - 18:23
1

تاکید معاون اقتصادی استاندار بر هماهنگی بین بخشی برای تقویت مراکز تولیدی و صنایع استان

تاکید معاون اقتصادی استاندار بر هماهنگی بین بخشی برای تقویت مراکز تولیدی و صنایع استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در نشست بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان بر تقویت مراکز تولیدی استان تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان امروز شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ در نشست بررسی مشکل های شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان که در محل در معاونت اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تقویت مراکز تولید و ثروت استان، کمتر شدن دغدغه‌های معیشتی مردم  را به دنبال دارد از این رو نه تنها نباید اجازه دهیم این مراکز تعطیل یا نیمه تعطیل شوند بلکه باید به دنبال راهکارهای تقویت آن‌ها در سطح استان و ملی باشیم.

او با اشاره به سهمیه مصارف صنایع و شرکت‌ها در استان  گفتد: همراهی و همکاری بین‌بخشی مدیران صنایع و شرکت‌هایی چون گاز، برق، آب و… باید بیش از پیش شود و در این زمینه پیشنهادهای فنی که به اعتقاد کارشناسان قابلیت عملیاتی شدن دارد را ارایه دهند تا  این پیشنهادها در سطح ملی پیگیری و دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: واحدهای تولیدی، اداره های برق و گاز سه ضلع یک مثلث هستند که هماهنگی هر چه بهتر بین این زنجیره برای جلوگیری از مشکل های واحدهای تولیدی باعث رونق بخش اقتصاد می‌شود.

فتوحی در پایان ضمن بیان اهمیت موقعیت استراتژیک استان خوزستان برای کشور تصریح کرد: ضرورت دارد با درایت، مسوولان کشوری در جریان مشکل های مختلف استان قرار گیرند و در راستان رفع تمامی این مشکل ها و توسعه استان گام برداریم.

لازم به ذکر است که در این نشست مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان گزارشی از آخرین وضعیت شرکت و میزان تولید آن ارایه داد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.