stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 419773
  • 17 بهمن 1400 - 21:08
1
استاندار خوزستان:

پایداری صنعت نفت در شرایط تحریم نماد اقتصاد مقاومتی کشور است

پایداری صنعت نفت در شرایط تحریم نماد اقتصاد مقاومتی کشور است
خوزستان - استاندار خوزستان با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه غرب نتوانست مانع ایران در حرکت به سمت پیشرفت علمی و صنعتی شود گفت: پایداری صنعت نفت در برابر تحریم‌، نماد استقلال و اقتصاد مقاومتی کشورمان است.
قلم | qalamna.ir :

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در آیین دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و حفاری اهواز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز بیان کرد: امروز در حالی این نمایشگاه آغاز به کار کرده است که کشور با مشکلاتی در زمینه تحریم و رکود ناشی از کرونا روبه رو است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی به نمایش گذاشته شده است و این دستاوردها نشان دهنده اوج استقلال و رسیدن به توانایی‌های بالای کشور در زمینه صنعت نفت است.

او با تاکید بر اینکه تکمیل زنجیره ارزش تولید به واسطه همین سازندگان رقم زده خواهد شد گفت: پشتیبانی و حمایت از تلاش این واحدهای تولیدی که با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارند، امری ضروری است.

خلیلیان با بیان اینکه دانش بنیان شدن بخش زیادی از واحدهای صنعتی و تولیدی در حوزه نفت دستاوردی با ارزش برای کشور است ادامه داد: تداوم این مسیر با همکاری و حمایت از محصولات تولیدی باید در دستور کار صنعت نفت قرار گیرد.

وی همچنین به حضور برخی کشورهای خارجی در این دوره از نمایشگاه صنعت نفت و حفاری اهواز اشاره کرد و گفت: ظرفیت های صنعتی استان خوزستان امروز از مرزهای داخلی فراتر رفته که این موضوع نوید بخش آینده‌ای درخشان برای صنعت نفت و همچنین صنایع مرتبط با فولاد به حساب می‌آید.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ استان اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، قزوین، گلستان، مازنداران، مرکزی، یزد از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان متخصصان و علاقمندان است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.