stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 420679
  • 20 بهمن 1400 - 21:00
2
رییس شورای اسلامی شهر همدان:

۴ معبر همدان به نام شهدا نامگذاری می‌شود

۴ معبر همدان به نام شهدا نامگذاری می‌شود
همدان- قلمنا- رییس شورای اسلامی شهر همدان از نامگذاری دو کوچه بی‌نام و یک زیرگذر و یک پل به نام شهیدان در سطح شهر همزمان با دهه فجر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، محمود مسگریان در جمع خبرنگاران از نامگذاری چهار معبر همدان به نام شهدا همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: برخی معابر سطح شهر روز پنج‌شنبه همزمان با ۲۱ بهمن ماه با حضور اعضای شورای شهر به نام تعدادی از شهدای گرانقدر نامگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه کوچه‌ای بی‌نام در منطقه امامزاده عبدالله (ع) به نام سردار شهید سعید قهاری سعید مزین خواهد شد، گفت: کوچه‌ بی‌نام دیگری نیز در شهرک ولیعصر (عج) به نام شهید اسماعیل سریشی از شهدای نیروی انتظامی نامگذاری می‌شود.

رییس شورای شهر همدان با اشاره به نامگذاری زیرگذر پژوهش به نام معلم شهید علی‌محمد صباغ‌زاده بیان کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پل رسالت نیز به نام شهیدان حجه‌فروش نامگذاری خواهد شد.

مسگریان در ادامه توسعه و گسترش همدان را ضروری دانست و افزود: ترافیک موجود در سطح شهر به دلیل تراکم جمعیت بالا در یک محدوده معین است.

وی با بیان اینکه گسترش ساخت و سازها در همدان و به ویژه بلند مرتبه‌سازی باعث تراکم جمعیت شده است، تصریح کرد: با توجه به مباحث ترافیکی و توسعه شهر باید نگاه ویژه به بحث گسترش شهر همدان شود.

رییس شورای شهر همدان با اشاره به لزوم توسعه شهر و الحاق ۶۸۰ هکتار اراضی در این راستا ادامه داد: بخشی از این اراضی تحت عنوان نهضت ملی مسکن بوده که در طرح جامع شهری در حال تدوین است.

مسگریان با اشاره به نقش شهرداری در اجرای طرح ملی مسکن خاطرنشان کرد: بخشی از بار اجرای این طرح به عهده شهرداری بوده و ممکن است بخشی از زمین‌ها به منظور ساخت و ساز در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی رونق ساخت و ساز را موجب ایجاد اشتغال دانست و یادآور شد: به طور قطع اجرای طرح ملی مسکن باعث پایین آمدن قیمت مسکن در همدان نیز خواهد شد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.