stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 420929
  • 21 بهمن 1400 - 21:47
1
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان اعلام کرد؛

پرداخت تسهیلات به ناوگان حمل و نقل برون شهری استان همدان

پرداخت تسهیلات به ناوگان حمل و نقل برون شهری استان همدان
همدان- قلمنا- معاون اداره کل راهداری همدان گفت: با هدف بازسازی بخشی از ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری و بازسازی و تکمیل تعدادی از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان، تسهیلات پرداخت می‌شود.
قلم | qalamna.ir :
قلم، علیرضا حمزه ئی بیک از پرداخت تسهیلات برای بازسازی ناوگان حمل و نقل مسافری اتوبوس و مینی بوس برون شهری و همچنین بازسازی و تکمیل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان خبر داد و گفت: از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه برای بازسازی ۱۵ دستگاه اتوبوس، ۸۴ دستگاه مینی بوس (حمل و نقل برون شهری) و برای تکمیل و بازسازی ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی موجود و در حال ساخت استان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای بازسازی اتوبوس تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان، برای بازسازی مینی بوس تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، برای بازسازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موجود تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و برای تکمیل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در حال ساخت تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات با سود حدود ۱۰ درصد و بازپرداخت ۵ ساله از طریق بانک عامل پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از متقاضیان واجد شرایط خواست هر چه سریع‌تر و با توجه به فرصت محدود آن درخواست خود را بر اساس شرایط و ضوابط اعلام شده در “سامانه فاینو” به آدرس T۱۸.rmto.ir ثبت کنند تا نسبت به بررسی درخواست‌ها بر اساس شرایط مربوطه و طی مراحل بعدی اقدام شود.

این مسئول از متقاضیان خواست با توجه به محدودیت تعداد و میزان تسهیلات اعلام شده و فوریت انجام موضوع، در صورت لزوم جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و ضوابط آن با انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل مسافری و انجمن صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی ارتباط برقرار کنند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.