stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 421042
  • 22 بهمن 1400 - 13:02
0

بوستان انقلاب با کاشت ۴٣ نهال در شهرداری کرمانشاه احداث شد

بوستان انقلاب با کاشت ۴٣ نهال در شهرداری کرمانشاه احداث شد
کرمانشاه-قلمنا- همزمان با چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی بوستان انقلاب کرمانشاه با کاشت ۴٣ نهال در محوطه شهرداری مرکز احداث شد.
قلم | qalamna.ir :

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در ابتکاری جدید نسبت به احداث قطعه بوستان انقلاب در محوطه شهرداری کرمانشاه اقدام کرد.

«فرامرز رحمتی زاده»افزود: در این راستا تعداد ۴۳ نهال درخت میوه توسط جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، تشکل های مردم نهاد، بسیج کارمندی حوزه ۶ امام صادق (ع) سپاه پاسداران کاشته شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این درختان پلاک گذاری نیز شده اند، تصریح کرد: هدف از انجام این اقدام که برای اولین بار صورت گرفت نشان دادن ثمره انقلاب و فرهنگ کاشت درخت بوده است.

رحمتی زاده با اشاره به اهمیت ترویج کاشت درخت میوه در سطح شهر، گفت: نهال میوه های همچون به، ازگیل، آلوچه و بادام در محوطه شهرداری کرمانشاه کاشته شد.

وی در پایان با بیان اینکه این درختان بدون آفت و مقاوم هستند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم شریف کرمانشاه ما را در کاشت و نگه داری درختان میوه در سطح شهر کرمانشاه همراهی کنند.

شهر یک میلیون نفری کرمانشاه ۲۳۸ بوستان کوچک و بزرگ، محلی، و حومه شهری دارد و سرانه فضای سبز قابل استفاده مردم آن هشت متر و ۲۳ سانتی متر است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.