stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 421044
  • 22 بهمن 1400 - 13:04
0
۴۳ سال استقامت

مردم غرب کرمانشاه شعور انقلابی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند

مردم غرب کرمانشاه شعور انقلابی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند
کرمانشاه-قلمنا- مردم شهرستان‌های غربی و مرزی کرمانشاه شامل قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب امروز با حضور گسترده در جشن ۴۳ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شور و شعور انقلابی خود را به صورت کاروان‌های خودرویی و موتوری به نمایش گذاشتند.
قلم | qalamna.ir :

راهیپمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی ایران به دلیل مقابله با سرایت ویروس کرونا و با توجه به ممنوع بودن برگزاری هرگونه تجمع به صورت موتوری و خودرویی در شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

حضور مردم ولایتمدار و انقلابی قصرشیرین در یوم الله ۲۲ بهمن ماه به صورت کاروان خودرویی از مقابل پارک شاهد در خیابان راه کربلا در این شهرستان مرزی آغاز شد و این کاروان با گذشتن از بلوار راه کربلا به سمت میدان مهدیه، میدان مرزبانی در خیابان های شهر مرزی قصرشیرین شروع چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه تمام گرامی داشتند.

در این مراسم قشرهای مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار قصرشیرینی با خودروهای شخصی و همچنین ادارات مختلف و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج با یگان های خودرویی در این آیین حضور باشکوه خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم اعضای شورای اداری و تامین شهرستان قصرشیرین نیز با تشکیل یک صف و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل بوستان شهدا از حضور مردم و کاروان های خودرویی قدردانی کردند.

مردم حاضر در آیین باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن با بوق زدن، روشن کردن چراغ های خودرو و برف پاکن خودروها، نصب پرچم و نوشته هایی با مضمون های ضد استکباری شور و شعف خود را به نمایش گذاشتند و برخی نیز با پیاده روی چهل و سومین سالگرد انقلاب مردمی خود را جشن گرفتند.

پخش سرودهای انقلابی و حضور کودکان با در دست داشتن پرچم از خودروهای شخصی نیز در این مراسم جلوه هایی از شادی و نشاط را در خیابان های شهر مرزی قصرشیرین در آغاز ۴۴ سالگی انقلاب به تصویر کشید.

فرماندار قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور مردم فهیم و مرزنشین و قدرشناس این شهرستان مرزی گفت: آیین بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن امسال به شکلی متفاوت و به صورت کاروان خودرویی برگزار شد که حضور مردم انقلاابی و پایبندی آنان به آرمان های والای امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی را به تصویر کشید.

«مرادعلی تاتار» افزود: انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم شکل گرفت و امروز نیز با حضور همین مردم به رهبری رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر قله های افتخار قرار دارد.

آیین بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان سرپل ذهاب به صورت کاروان خودرویی و موتوری از محل درب ناحیه مقاومت سپاه به طرف میدان امام حسین (ع) تا حرم احمد ابن اسحاق (ره) به صورت باشکوه برگزار شد.

در شهرستان گیلانغرب نیز بیش از یک هزار و ۲۰۰ خودرو به صورت با کشوه در خیابان های این شهر از میدان آزادی، میدان توحید، میدان ۲۲ بهمن تا میدان مقاومت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاباسلامی ایران را گرامی داشتند.

شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت و ۲۴۹کیلومتر مرز با عراق دارند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.