stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 421325
  • 23 بهمن 1400 - 14:23
0

حدود چهار هزار کرمانشاهی فیلم‌های جشنواره فجر را دیدند

حدود چهار هزار کرمانشاهی فیلم‌های جشنواره فجر را دیدند
کرمانشاه - قلمنا - مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۴۰ کرمانشاهی فیلم های نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را در سه سینمای میزبان شهر دیدند، گفت: در این دوره میزان فروش بلیط هم حدود یک میلیارد ریال بود.
قلم | qalamna.ir :

«محمدجواد کنجوری» اظهار داشت: نهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ فعالیت نمود.

وی افزود: در این دوره ۱۶ فیلم خائن کشی، درب، ملاقات خصوصی، ماهان، مرد بازنده، هناس، بدون قرار قبلی، بیرو، شب طلایی، موقعیت مهدی، شادروان، برف آخر، شهرک، علف زار، دسته دختران و ضد در سه سینمای آزادی؛ بیستون (هتل پارسیان) و فرهنگ به نمایش درآمد.

کنجوری با اشاره به استقبال چشمگیر کرمانشاهیان از این جشنواره افزود: در این دوره باوجود بیماری منحوس کرونا شهروندان هنردوست کرمانشاهی استقبال قابل توجهی نسبت به دوره های قبل از این جشنواره داشتند.

وی با بیان اینکه در این دوره با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان همشهریان بودیم افزود: رقم ریالی فروش کل این جشنواره قریب به یک میلیارد ریال و در حدود ۹۶۰ میلیون ریال می باشد.

کنجوری با اشاره به اینکه بیشترین استقبال از فیلم ها در کرمانشاه به ترتیب به فیلم های علف زار، مرد بازنده، ملاقات خصوصی، خائن کشی و شادروان تعلق می‌گیرد، افزود: متاسفانه فیلم های شهرک، ضد، بیرو، درب و ماهان کمترین مخاطب را به خود اختصاص دادند.

وی از همکاری بسیار خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: به زودی آیین اختتامیه و تجلیل از عوامل این جشنواره در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.