stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 421326
  • 23 بهمن 1400 - 14:27
0

شهرداری جوانرود با برقراری انضباط مالی حقوق کارگران را سر موعد پرداخت می‌کند

شهرداری جوانرود با برقراری انضباط مالی حقوق کارگران را سر موعد پرداخت می‌کند
کرمانشاه -قلمنا - شهردار جوانرود گفت: این شهرداری با برنامه‌ریزی، صرفه‌جویی و برقراری انضباط مالی نه تنها هیچگونه حقوق معوقه‌ای چه در بخش کارگری و چه در بخش کارمندی ندارد بلکه موفق شد عیدی کارگران خدوم شهرداری را به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قبل از عید و پایان سال پرداخت کند.
قلم | qalamna.ir :

«هوشیار امامی» روز شنبه در دیدار جمعی از کارگران شهرداری جوانرود در دفتر شهردار با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: بنده از زحمات شما کارگران خدوم شهرداری که در سرما و گرما و در زمان استراحت مردم بیدار هستید و جهت کمک به بهداشت و سلامت مردم بعضی مواقع سلامت خود را به خطر انداخته و با جدیت در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستید، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی گفت: اگر همراهی و همکاری شما با مجموعه شهرداری نبود قطعاٌ در بحث تنظیف شهر دچار مشکل می‌شدیم.

شهردار جوانرود خاطرنشان کرد: تنها انتظار ما از شما کارگران زحمت‌کش این است که با انگیزه‌ای مضاعف مشغول خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان شوید تا رضایت کامل شهروندان که ولی‌نعمتان حقیقی ما هستند در بحث تنظیف شهری حاصل شود.

امامی یادآور شد: مجموعه شهرداری جوانرود در بحث پرداخت حقوق و عیدی ابتدا اقدام به پرداخت حق و حقوق کارگران می‌نماید و در مرحله بعدی حقوق مابقی پرسنل شهرداری را پرداخت می‌نماید و این مهم نشان‌دهنده عزم جدی شهرداری در خصوص توجه به قشر کارگر می‌باشد چرا که اگر زحمات شبانه‌روزی این قشر نباشد شهری تمیز و آباد نخواهیم داشت.

در پایان این دیدار کارگران شهرداری خطاب به شهردار گفتند: این اقدام شما باعث می‌شود که ما با جان و دل و با دلگرمی بیشتری مشغول به فعالیت شویم تا شهروندان از عملکرد مجموعه شهرداری رضایت کامل داشته باشند چراکه می‌دانیم حق و حقوقمان ضایع نخواهد شد.

آنان همچنین از شهروندان درخواستند که نهایت همکاری را با مجموعه خدمات‌رسان شهرداری داشته باشند و شهرشان را همانند خانه خود بدانند و در تنظیف آن کوشا باشند.

از جمعیت بیش از ۷۵ هزار نفری شهرستان جوانرود حدود ۸۰ درصدآن در شهر ساکن هستند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.