stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 421333
  • 23 بهمن 1400 - 14:25
0

تردد در برخی محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد در برخی محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
کرمانشاه -قلمنا - رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد در برخی محورهای منطقه اورامانات شامل روانسر به پاوه و نوسود به نودشه بدلیل بارش سنگین برف و لغزندگی جاده، تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ کیخسرو دستغیب گفت: بارش برف که از دقایق ابتدایی بامداد امروز شاهد در بیشتر مناطق این استان هستیم باعث کُندی و اختلال در تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری شده است.

وی ادامه داد: به جز محورهای یاد شده تردد در بقیه راه‌های ارتباطی اصلی استان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر است اما رانندگان حتما باید این وسیله را همراه داشته باشند و پلیس از تردد خودروهای فاقد آن جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ دستغیب تاکید کرد: در گردنه بید سرخ محور کرمانشاه به کنگاور نیز هم اکنون شاهد بارش برف و مه غلیظ هستیم که رانندگان حتما باید جانب احتیاط را در هنگام عبور از این محور رعایت کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با اشاره به مه آلود بودن محورهای روانسر، صحنه، سنقر وکلیایی، هرسین و کنگاور یادآور شد: رانندگی در چنین شرایط آب و هوایی نیازمند توجه بیشتر از سوی رانندگان است چرا که محدودیت دید ایجاد می‌شود.

وی پرهیز از شتاب و سرعت های غیرمجاز را از دیگر توصیه های پلیس به رانندگان عنوان کرد و گفت: سبقت ها خصوصا سبقت غیرمجاز آن هم در شرایطی که شاهد مه آلودگی راه ها هستیم کار بسیار خطرناکی است.

سرهنگ دستغیب از رانندگان خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت الزم به این کار حتما وسایل گرمایشی همراه داشته باشند و از سالم بودن برف پاکن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کنند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.