stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 421340
  • 23 بهمن 1400 - 14:30
0
فرماندار:

تکمیل بیمارستان روانسر مهمترین مطالبه مردم است

تکمیل بیمارستان روانسر مهمترین مطالبه مردم است
کرمانشاه - قلمنا - فرماندار روانسر شتاب بخشیدن در تکمیل پروژه ه بیمارستان اصلی و ۶۴ تختخوابی و همچنین بیمارستان موقت این شهرستان را از مهمترین مطالبات و خواسته‌های مردم دانست.
قلم | qalamna.ir :

سعدی مصطفی زاده روز شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان افزود: فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید ضمن تخصیص اعتبارات جدید، زمینه اجرای فاز دوم آن فراهم شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فضای زمینه لازم برای ساخت بیمارستان موقت تهیه شده و پس از چهار بار مناقصه خرید تجهیزات و کانکس‌ها، تاکنون پیمانکار انتخاب نشده، که ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این خصوص فرآیندها را تسهیل کند.

فرماندار روانسر همچنین بر صدور مجوز حفر چاه آب شرب شهر شاهو و روستاهای بخش مرکزی، تکمیل پروژه فاضلاب پایین دست سراب روانسر و تکمیل تصفیه خانه شهر تاکید کرد.

مصطفی زاده با بیان اینکه سایت‌های تقویت تلفن همراه در مناطق روستایی شاینگان و گرگیدر نصب و راه اندازی شد، اضافه کرد: تقویت آنتن دهی در محله هواشناسی روانسر و روستاهای بزگوره، شش بید و پشت تنگ چشمه قلیجان امر بسیار ضروری است.

وی از اتمام گازرسانی به ۹ روستای محور بدرآباد نیز خبر داد و گفت: عملیات اجرای گازرسانی به خوشه نهرابی در حال انجام است و برای گازرسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز شرکت گاز کرمانشاه اولویت را به روستاهایی که با خط لوله گاز فاصله کمی دارند، قرار خواهد داد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.