stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 421408
  • 23 بهمن 1400 - 20:37
3
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

بلاتکلیفی ۴۰ ساله مصلای همدان زیبنده شهر دارالمومنین نیست

بلاتکلیفی ۴۰ ساله مصلای همدان زیبنده شهر دارالمومنین نیست
همدان- قلمنا- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بلاتکلیفی ۴۰ ساله مصلای همدان زیبنده شهر دارالمومنین نیست.
قلم | qalamna.ir :
قلم، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر همدان با بیان اینکه دغدغه اصلی امام راحل دفاع از اسلام، تحقق و ارتقای فرهنگ دینی ناب اسلامی در جامعه بود که انقلاب به ثمر نشست، افزود: تحقق فرهنگ دینی مقدمه می‌خواهد که آن آرامش اقتصادی مردم است و فرامین دینی به این موضوع تاکید ویژه ای دارد.

وی بیان کرد: انقلابی‌گری یعنی اگر جایی دیدیم کسی از قدرت خود در حال سو استفاده است در مقابل تخلف او ایستادگی کنیم و اعضای شورای اسلامی شهر باید شجاعت ایستادن در مقابل فسادها را داشته باشند و در این مسیر تمام قد از اقدامات شما حمایت می‌کنم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه گاهی از اوقات بودجه فرهنگی به چاپ بنر و فضا سازی خلاصه می‌شود، گفت: در تدوین بودجه مدیریت شهری، بودجه فرهنگی دیده شده است اما به درستی مدیریت نمی‌شود و متأسفانه در برخی موارد هدر رفت داریم که باید قرارگاه فرهنگی در این خصوص متمرکز شود.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی افزود: اگر بودجه فرهنگی در یک اقدام دسته دهم هزینه شود خروجی زیادی ندارد که در این موضوع باید اولویت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و اگر تصمیم بر این است که بودجه فرهنگی نداشته باشیم، اما پل شهید همدانی سال دیگر به بهره برداری کامل برسد، همین امروز این تصمیم گرفته و اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه بودجه فرهنگی تدوین می‌شود اما مدیریت نمی‌شود، گفت: از عملکرد تمامی متولیان فرهنگی گله مندی داریم که خروجی آنها اثرگذاری مطلوبی ندارد که عمده دلیل این موضوع قوانین و مشکلات ساختاری آنها است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: ارزیابی مباحث فرهنگی نداریم که باید با برنامه ریزی مدیریت شده در این حوزه خلأ موجود را رفع کنیم و معتقدم متولیان حوزه فرهنگ باید از موازی کار دوری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ساختمان‌های بی خاصیت در شهر زیاد داریم اما متأسفانه ۴۰ سال است که مصلای شهر بلاتکلیف مانده و این اصلاً زیبنده دارالمومنین همدان نیست، در ادامه صحبت‌های خود بر لزوم مبارزه با فساد در شهر تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید شجاعت ایستادن در مقابل فسادها را داشته باشند و در این راه تمام قد از اقدامات شما حمایت می‌کنم.

حجت الاسلام شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: انتظار داریم شورای شهر انقلابی همدان در مقابل فسادها با قدرت بایستد تا روندها اصلاح شود و در مقابل تخلفات و فساد کوتاه نیاید.

امام جمعه شهر همدان با تاکید بر اینکه شجاعت ایستادن در مقابل فسادها را داشته باشید، عنوان کرد: در برخی مجموعه‌های دولتی معضلاتی نظیر عدم پرداخت صدور پروانه داریم که باید این رویه اصلاح شود و هیچ مجموعه‌ای حق ندارد با سو استفاده گری منتفع شود و بنده در این راه با تمام ظرفیت‌های موجود از ایستادگی شما در مقابل فساد حمایت می‌کنم.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.