stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 421409
  • 23 بهمن 1400 - 20:44
1
استاندار همدان:

کلاس‌های درسی همدان تا پایان بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود

کلاس‌های درسی همدان تا پایان بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود
همدان- قلمنا- استاندار همدان گفت: کلاس‌های درسی همدان تا پایان بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم، علیرضا قاسمی فرزاد شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: رعایت فاصله گذاری، زدن ماسک و تزریق دز سوم واکنس کرونا، به کارمندان دستگاه‌های اجرایی، اصناف و بازاریان توصیه می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش یا اقناع سازی مقابله با کرونا، تزریق دُز سوم واکسن، فاصله‌گذاری و زدن ماسک در دستور‌ کار قرار گیرد، اضافه کرد: مراسم اعتکاف، به وضعیت رنگ‌بندی شهرهای پیش از برگزار مراسم ملاک است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف درشهرهای با وضعیت نارنجی و زرد با ظرفیت ۲۰ درصد برگزار می‌شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه تالارها و رستوران‌ها در وضعیت رنگ بندی قرمز تعطیل و به‌صورت بیرون‌بر، و در وضعیت نارنجی و زرد با ظرفیت ده و ۲۰ درصد مجاز به فعالیت هستند، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی دانش آموزان، کلاس‌های درسی کلیه مقاطع تحصیلی تا پایان بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

استاندار همدان تاکید کرد: بانوان کارمند دارای فرزندان زیر ۶ سال، تا پایان بهمن‌ماه دورکاری و شهرداری در راستای ناوگان حمل و نقل شهری خود، با توجه با مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در راستای کنترل و نظارت بر آسایشگاه‌ها، خانه سالمندان، ندامت‌گاه‌ها و سایر مراکز انجام شود.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: فعالیت سالن‌های ورزشی در شهرهای با وضعیت قرمز تعطیل و در وضعیت زرد و نارنجی با ۲۰ درصد ظرفیت مجاز است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۷ نفر از هم‌استانی‌هایمان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، خواستار همکاری شهروندان در تزریق دوم و سوم واکسن کرونا شد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.