stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 422382
  • 27 بهمن 1400 - 19:44
2
استاندار همدان:

حساب هیچ واحد تولیدی در استان همدان مسدود نشود

حساب هیچ واحد تولیدی در استان همدان مسدود نشود
همدان- قلمنا- استاندار همدان تاکید کرد: حساب هیچ واحد تولیدی در استان مسدود نشود.
قلم | qalamna.ir :

قلم، علیرضا قاسمی‌فرزاد چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی در حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان، با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری یعنی تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری و مساعدت با تولید‌کنندگان را داشته باشند، نباید بخاطر پیچ‌ و‌ خم فرآیند‌های اداری، از تولید دلزده بشوند.

استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید توجه بیشتری در بررسی پرونده‌های تولید‌کنندگان داشته و در این زمینه مانع‌زدایی کنند، گفت: در حال تقویت زیرساخت‌های تولیدات دارویی در شهرستان تویسرکان هستیم.

این مسئول در ادامه افزود: برای تبدیل کردن استان به قطب دارویی کشور، برنامه‌ها و طرح‌های‌مختلفی در دستور‌کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حساب هیچ شرکت تولیدی در استان، توسط هیچ دستگاهی بسته مسدود نشود، اضافه کرد: بانک‌ها پیش از مسدود کردن حساب واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات خود با واحد مربوطه را در ستاد تسهیل رفع و سپس اقدام کنند.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه مشکلات واحدهای تولیدی باید گره‌گشایی شوند، نه اینکه به آن‌ها اضافه شود، گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری از واحدهای تولیدی استان حمایت می‌شود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.