stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 423097
  • 01 اسفند 1400 - 8:56
5
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اعلام کرد؛

صدور بیش از ۵۲ هزار برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان همدان

صدور بیش از ۵۲ هزار برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان همدان
همدان- قلمنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه در 10 ماهه ابتدای سال جاری تعداد 63 هزار و 896 مورد معاینه فنی در استان همدان انجام شد، گفت: این معاینات فنی منجر به صدور 52 هزار و 676 برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان همدان شده است.
قلم | qalamna.ir :

محمد سرگزی در گفتگو با خبرنگار قلم عنوان کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ مورد نظارت و کنترل میدانی بر نکات مربوط به ایمنی تردد ناوگان ابری و مسافری در پاسگاه های پلیس راه، پایانه های بار و مسافر و محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه همدان به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه پیگیری و ارجاع تخلفات رانندگان مالکان و شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری به کمیسیون های تخلفات ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ در پیش گرفته شده است، اظهار کرد: اجرای طرح های ارتقا ایمنی کاربران آسیب پذیر جاده ای یکی دیگر از مواردی است که همواره در دستور کار قرار دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی به صورت جدی، امور مربوط به کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح جاده ای استان پیگیری و مسائل و مشکلات مرتبط با ایمن تردد در محورهای مواصلاتی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

سرگزی با بیان این موضوع تصریح کرد: این موارد با همکاری تمامی دستگاه های متولی در امر ایمنی و سایر دستگاه های استان که می توانند با اقدامات آموزشی و فرهنگی در این راستا نقش موثری در ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی داشته باشند، در پیش گرفته می شود.

وی در ادامه صحبت های خود به اجرای طرح های آموزش در این عرصه نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا، طرح های آموزشی شامل آموزش به ۲۰ مدرسه روستاهای حاشیه راه ها ویژه دانش آموزان و ۲۰ روستای حاشیه راه ها ویژه کاربران آسیب پذیر شامل موتورسیکلت سواران، عابرین پیاده، رانندگان وانت و ادوات کشاورزی به انجام رسیده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ادامه داد: در ادامه این روند، طرح های فیزیکی شامل ایمن سازی فیزیکی مقطع شناسایی شده در محدوده مناطق مسکونی حاشیه راه های روستایی استان همدان انجام شده است.

سرگزی از بررسی عمکلرد مراکز معاینه فنی سنگین استان در راستای سلامت فنی ناوگان سنگین عمومی کالا و مسافر نیز سخن گفت و افزود: در این راستا، در سال جاری بالغ بر ۵ مرکز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذار در افق ۱۴۰۵ جهت ایجاد سه مرکز جدید معاینه فنی سنگین در استان همدان نیز فراخوان داده شده است، گفت: در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۶۳ هزار و ۸۹۶ مورد معاینه فنی در استان همدان انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در پایان این گفتگو، خاطرنشان کرد: این معاینات فنی منجر به صدور ۵۲ هزار و ۶۷۶ برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان همدان شده است.

  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.