stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 425306
  • 10 اسفند 1400 - 21:48
0

تجلیل از دو نویسنده ایثارگر هرمزگانی

تجلیل از دو نویسنده ایثارگر هرمزگانی
هرمزگان/ قلمنا-در حاشیه آئین پایانی دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت با عنوان "سرخ نگاران" که به‌صورت وبینار در سراسر کشور برگزار شد، از دو نویسنده ایثارگر هرمزگانی تجلیل شد.
قلم | qalamna.ir :

در حاشیه آئین پایانی دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت با عنوان «سرخ نگاران» که به‌صورت‌ وبینار در سراسر کشور برگزار شد، از دو نویسنده ایثارگر هرمزگانی در بندرعباس تجلیل شد. 
مراسم تجلیل از این دو نویسنده ایثارگر هرمزگانی با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، تنی چند از کارکنان معاونت فرهنگی و آموزشی این اداره کل و مسئول پیام آوران ایثار هرمزگان در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با اهدا لوح سپاس و هدیه به آن عزیزان برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت عید مبعث و یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان گفت: تلاش نویسندگان و مؤلفان حوزه ایثار و شهادت دفاع مقدس و ارائه آثار هنرمندانه آنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش برجسته ای دارد.
وی بیان کرد: این تلاش‌ها به دلیل تاثیرگذاری در انتقال فرهنگ و درس‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده مهم و قابل تحسین است و آشنایی نسل جدید با سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت، ضامن بقا و تداوم انقلاب و نظام است.
در این مراسم از جانباز مرتضی نصیری، سکینه شهریاری نویسندگان حوزه ایثار و شهادت، روح الله احترامی فرزند شهید ابراهیم احترامی رئیس و بختیار صالحی نایب رئیس پیام آوران ایثار استان هرمزگان تجلیل شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.