stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 425310
  • 10 اسفند 1400 - 21:50
0

سرپرست جدید بهزیستی استان هرمزگان معرفی شد

سرپرست جدید بهزیستی استان هرمزگان معرفی شد
هرمزگان/ قلمنا-طی مراسمی از خدمات دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست پیشین تقدیر و با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور سامیه جهانشاهی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان هرمزگان معرفی شد .
قلم | qalamna.ir :

مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست سازمان بهزیستی کشور در این مراسم ضمن ابلاغ سلام گرم علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان کشور به کارکنان اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، از حضور دوباره در جمع خانواده بزرگ بهزیستی در هرمزگان بعد از مدتی کوتاه از سفر قبل وی و ریاست سازمان ، ابراز خرسندی کرد و این حضور دوباره را نشان از تغییر نگاه  و رویکرد جدید مدیریتی در عرصه خدمت رسانی و تعامل با بهزیستی استان ها و شهرستان ها قلمداد کرد .

علیرضا انجلاسی خطاب به اعضای شورای اداری بهزیستی استان ، تصریح کرد : در قبال این تغییر رویکرد مدیریتی در سازمان ، شما نیز لازم است با نگرش نو، خاص و خلاقانه در عرصه خدمت به جامعه هدف وارد شوید.

وی افزود : ما به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم در مسیر تحقق بیانیه ی گام دوم انقلاب که از سوی رهبر فرزانه (مدظله) ایراد گردیده است گام برداریم که انتصاب افراد جوان ، انقلابی و تحول گرا از بدنه سازمان بهزیستی بیانگر حرکت در مسیر بیانیه ی گام دوم انقلاب در سازمان بهزیستی می باشد.

مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست سازمان بهزیستی کشور، انتخاب مدیری جوان ورای گرایش های حزبی و سیاسی و با نگاهی ژرف اندیش به ویژگی تعهد و تخصص و توجه به حضور حداکثری زنان در سازمان و استفاده از ظرفیت و توانمندی فوق العاده این قشر را نشان از تحقق توصیه های رهبر حکیم انقلاب در سازمان بهزیستی عنوان کرد.  

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.