stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 428176
  • 23 اسفند 1400 - 19:20
3
از شفافیت در تخصیص بودجه هیات ها تا کارمندان در راس!

آیا برخی کارمندان ورزش و جوانان در راس هیات های ورزشی استانند؟/ منع حضور کارکنان در هیات‌ها

آیا برخی کارمندان ورزش و جوانان در راس هیات های ورزشی استانند؟/ منع حضور کارکنان در هیات‌ها
بر اساس «سند تحول دولت مردمی»، عضویت کارکنان وزارت ورزش و جوانان در اداره امور هیات‌ها، فدراسیون‌ها، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ممنوع شده است.
قلم | qalamna.ir :

 در «سند تحول دولت مردمی» ضعف نظام نظارتی در ورزش به عنوان یکی از عوامل چالش آفرین در حوزه ورزش اعلام شده است و در بخش ورزش این سند «رفع تعارض منافع شئون مختلف اداره ورزش و منع عضویت کارکنان وزارت ورزش و جوانان در اداره امور هیات ها، فدراسیون ها، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی (کوتاه مدت- وزارت ورزش و جوانان، دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری)» به عنوان یکی از اقدامات مهم در راستای مدیریت تعارض منافع و افزایش شفافیت در ورزش اعلام و ابلاغ شده است.

جواد نجاتی ورزشی نویس کرمانشاهی در صفحه کشتی کرمانشاه در سوالی از مدیرکل و معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه نوشته است آقایان؛ غلامرضا همتی ریاست هیئت ژیمناستیک، نریمان رحمانی ریاست هیئت همگانی، فرهمند سال افزون ریاست هیئت والیبال، اردشیر خسروی ریاست هیئت اسکواش، محمد رضا نقدی ریاست هیئت بیلیارد جزو نیروها و کارمندان اداره ورزش و جوانان استان هستند و وقت آن رسیده است تا کار هیات ها به متخصصین دلسوز در زیرمجموعه این رشته ها سپرده شود. جامعه ورزش این دیار در این سالهای مدیریت شما نکته مثبتی ندیده است و جز پسرفت و نابودی کلی سرمایه انسانی شاهد چیزی نبوده ایم! تا کی باید شاهد حضور مدیران دولت بی تدبیر قبل و این افراد در راس هرم ورزش استان که سالیان سال باعث سکون و پس رفت ورزش بوده اند باشیم!

گفتنی است پیشتر نجاتی خواستار شفافیت در چگونگی میزان تخصیص بودجه به هیات های ورزشی استان شده بود که همچنان مدیران اداره کل ورزش و جوانان در این باره واکنشی نشان نداده اند.

همچنین او از استاندار محترم کرمانشاه خواسته تا سریعا و با نگاهی ویژه و جهادی به داد اداره رها شده ورزش و جوانان که قلب تپنده هر استانی است برسد.

چندی پیش نیز یک نهاد امنیتی در استان با ورود به مسائل تخلفات مالی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حال بررسی اتفاقات بسیاری است که در این اداره کل طی مدت مدیریت صابر رحیمی رخ داده که همچنان منتظر جزئیات بعدی آن هستیم.

اکنون باید منتظر بود و دید که آیا در راستای اجرای سند تحول دولت مردمی، کارمندان وزارت ورزش از فدراسیون‌های ورزشی، هیات‌ها و غیره خارج می‌شوند یا خیر؟

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.