stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 428430
  • 24 اسفند 1400 - 22:15
0

مانور بزرگ ستاد خدمات سفر کرمانشاه برگزار شد

مانور بزرگ ستاد خدمات سفر کرمانشاه برگزار شد
کرمانشاه- قلمنا- مانور بزرگ ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با هدف پذیرایی شایسته از میهمانان نوروز ۱۴۰۱ در شهر کرمانشاه برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

این مانور روز سه شنبه با حضور ۱۵ دستگاه خدمات رسان و تامین کننده امنیت در پارک شهر شرقی کرمانشاه برگزار و آمادگی این دستگاه ها به نمایش گذاشته شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به آمادگی استان برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: طی یک ماه گذشته ۲ جلسه ستاد خدمات سفر استان به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شده و ۱۰ کمیته تخصصی ستاد تمام مقدمات لازم را برای نوروز ۱۴۰۴ فراهم کرده اند.

«جبار گوهری» ابراز امیدواری کرد که بعد از ۲ سال شیوع ویروس کرونا و محدودیت های سفر، استان کرمانشاه بتواند در ایام نوروز یک میزبان شایسته برای مسافران باشد.

او بر ضرورت همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی استان تاکید و عنوان کرد: تلاش می کنیم خاطره خوبی برای مسافران از سفر به کرمانشاه ایجاد کنیم.

۸۰ درصد ظرفیت هتل‌ها و مهمانسراهای کرمانشاه پُر شده است

معاون استاندار و جانشین رییس ستاد سفر استان کرمانشاه نیز در این مراسم از تکمیل ۸۰ درصد ظرفیت هتل‌ها و مهمانسراهای استان خبر داد و گفت: تقاضای هم‌وطنان برای سفر به کرمانشاه بالاست و این هشداری برای مدیران و فرمانداران استان است که با تمام توان برای پذیرایی شایسته از مسافران، تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

«منوچهر فخری» اظهار کرد: با تلاش دولت خدمتگزار و اجرای طرح واکیسناسیون عمومی، هم اکنون شرایط سفرهای نوروزی برای ایرانیان فراهم شده و ما نیز برخلاف گذشته در تلاشیم که از مسافران بیشتری پذیرایی کنیم و میزان خوبی برای مهمانان نوروزی باشیم.

او کرمانشاه را استانی چهار فصل و بسیار زیبا توصیف و عنوان کرد: این استان همواره میزبان بسیاری از ایرانیان و گردشگران خارجی بوده است.

به گفته فخری، استان کرمانشاه در حوزه گردشگری کمتر از استان های بزرگ کشور نیست و به همین دلیل در سفرهای نوروزی نیز همیشه یکی از مقصدهای اصلی مسافران بوده و مهمانان زیادی داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه آب و هوای چهار فصل، آثار باستانی و طبیعی متعدد و زیبا و مردمانی مهمان نواز را از جمله ویژگی های منحصر به فرد استان دانست و گفت: باید همه شهرهای استان به زیبایی آراسته و آماده میزبانی مناسب از مسافران نوروزی شوند و همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، نشان دهیم که چهره زیبای ایران اسلامی هستیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی است که ۲ هزار و ۲۵۰ اثر آن ثبت ملی شده است.

سنگ نگاره و کتیبه داریوش هخامنشی در شهر بیستون و منظر طبیعی اورامانات ۲ اثر ثبت شده جهانی استان کرمانشاه است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.