stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 428576
  • 25 اسفند 1400 - 13:17
0

سرپرست فرمانداری دالاهو معرفی شد

سرپرست فرمانداری دالاهو معرفی شد
کرمانشاه - قلمنا- مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان دالاهو عصر چهارشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امام جمعه دالاهو و مسوولان محلی در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

در این مراسم «کیومرث جلیلیان» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری دالاهو معرفی شد و از زحمات ۴۱ ساله «کرم محمدی» فرماندار سابق این شهرستان قدردانی گردید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه در مقطع فعلی راهی بجز وحدت و همدلی نداریم، گفت: امروز همه باید پشتیبان دولت باشند.

«حسین خوش‌اقبال» افزود: مسوولیت در نظام اسلامی، یک فرصت برای آخرت‌ سازی است و آن چه نام و یاد مدیران و مسوولان را ماندگار می‌کند خدمت گذاری بی منت به مردم است.

وی اظهار داشت: مردم سرمایه اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند و به طور یقین تلاش برای خدمت، موجب رضایت عمومی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به خصوصیات و سوابق نیک شهرستان دالاهو گفت: مردمان این منطقه در خدمت به نظام در کنار سایر اقوام و مذاهب تلاش‌های برجسته‌ای کرده‌اند و همراهی خوبی با انقلاب داشتند.

خوش اقبال با بیان اینکه اقوام و مذاهب در روزهای سخت پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند، افزود: برادران اهل حق اهل تسنن و شیعه در کنار هم در دفاع از این آب و خاک جنگیدند و ایثار کردند و از جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: در این مقطع حساس راهی جز وحدت و همدلی با هم نداریم که منشا حرکت بوده است، دشمن ظالمانه در مقابل نظام ایستاده اما با این وجود مقاومت کرده‌ایم و امروز همه باید به دولت کمک کنند و موفقیت دولت موفقیت نظام و انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار کرمانشاه در پایان با تکریم از خدمات دوران خدمتی کرم محمدی فرماندار سابق دالاهو گفت: وی سال های سال در این استان منشا خیر بوده و ایثار و فداکاری کرده و تا روز بازنشستگی نیز در راستای اهداف نظام اسلامی حرکت کرده است.

وی افزود: «کیومرث جلیلیان» سرپرست جدید فرمانداری دالاهو جزو کارشناسان وزارت کشور بوده و دارای تحصیلات عالی و تجارب ارزنده‌ای است که امیدواریم موفق باشد.

شهرستان دالاهو با ۴۷ هزار تن جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.