stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 428689
  • 25 اسفند 1400 - 23:22
0

ریاست هیات شطرنج استان کرمانشاه انتخاب شد

ریاست هیات شطرنج استان کرمانشاه انتخاب شد
کرمانشاه - قلمنا - «داریوش کرمی» عصر چهارشنبه در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان کرمانشاه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
قلم | qalamna.ir :

مجمع انتخابات هیات شطرنج استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) با حضور حسن تأمینی، رئیس فدراسیون شطرنج ، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

در مجمع انتخاباتی هیات شطرنج ابتدا «برزو ادراک» و «داریوش کرمی» ۲ کاندیدا برای احراز ریاست هیات بودند که با عدم حضور ادراک این موضوع به منزله انصراف وی تلقی شد و کار رای گیری با تنها کاندید باقی مانده برگزار شد.

پس از انجام رای گیری «داریوش کرمی» با کسب ۲۵ رای از همین تعداد آرای ماخوذه برای مدت چهار سال آینده به عنوان رئیس جدید هیات شطرنج استان کرمانشاه انتخاب شد.

شطرنج در استان کرمانشاه توسعه پیدا می کند

رئیس جدید هیات شطرنج استان کرمانشاه پس از برگزاری انتخابات به گوشه ای از اقدامات انجام شده خود در مدت زمان سه ماهه فعالیتش به عنوان سرپرست اشاره کرد و گفت: در این مدت سه دوره مسابقات در سطح کشوری و منطقه ای برگزار شد و تلاش می کنیم همین روند را ادامه داده تا شطرنج در استان روند توسعه ای خود را ادامه دهد.

«داریوش کرمی» همچنین به امضای تفاهم‌نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه اعضای کانون که حدود ۴۰ هزار کودک و نوجوان هستند در صورت تمایل به صورت رایگان تحت آموزش و بیمه ورزشی قرار می‌گیرند و فضاهای کانون هم برای آموزش افراد علاقه‌مند در اختیار هیات خواهد بود.

وی همچنین از آمادگی هیات شطرنج کرمانشاه برای آموزش نونهالان مهدکودک‌ها در تفاهم نامه با اداره کل بهزیستی استان خبر داد و گفت: با این اقدامات قصد داریم تا استعدادهای شطرنج را شناسایی کرده و آن ها را برای آینده این رشته در کرمانشاه پرورش دهیم.

رئیس جدید هیات شطرنج استان با اشاره به فعال سازی کمیته های استعدادیابی، مسابقات و آموزش در هیات شطرنج، گفت: خوشبختانه در این سه ماهه توانسته ایم هیات های شهرستانی را هم کم و بیش فعال کنیم و با توجه به اختصاص ۴۰ صفحه شطرنج استاندارد از سوی فدراسیون به هیات استان به زودی آن ها را میان شهرستان ها توزیع می کنیم.

کرمی در پایان از فعالیت حدود ۳۰۰ شطرنج باز بیمه شده در کرمانشاه خبر داد و گفت: حدود ۲۰ داور و مربی نیز در هیات فعالیت می‌کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.