stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 428720
  • 25 اسفند 1400 - 15:10
1

انجام توسعه زیرساخت‌های گردشگری اردستان برای پذیرش گردشگران در نوروز ۱۴۰۱

انجام توسعه زیرساخت‌های گردشگری اردستان برای پذیرش گردشگران در نوروز ۱۴۰۱
اصفهان_ رئیس اداره میراث فرهنگی اردستان گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری اردستان برای پذیرش گردشگران در نوروز ۱۴۰۱ انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

مهدی مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری در اردستان محدود بوده و طی چند سال اخیر برای این امر اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار داشت: از این رو در حال حاضر تعداد اقامتگاه‌های گردشگری و هتل‌های سنتی در شهرستان به تعدادی رسیده که برای پذیرش گردشگران با مشکلی رو به رو نیستیم.

وی توجه به آموزش را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در اردستان اعلام کرد و افزود: در این زمینه دانشگاه‌ها همکاری خوبی را داشته‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی اردستان تصریح کرد: دعوت از تورلیدرهایاستان‌های مختلف کشور برای بازدید از ظرفیت‌های گردشگری اردستان نیز از دیگر اقداماتی بود که در این زمینه انجام شد و بازخوردهای خوبی را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه راه اندازی ایستگاه‌های امنیت و سلامت و بازارچه‌های صنایع دستی از دیگر اقدامات در دستور کار برای نوروز ۱۴۰۱ است، ادامه داد: این امر در چهار نقطه شهرستان انجام شده است.

مشهدی با بیان اینکه قطعاً میزان حضور مسافران در شهرستان در نوروز ۱۴۰۱ بیشتر از سال قبل خواهد بود، گفت: بنابراین با همکاری آموزش و پرورش اسکان نوروزی در مدارس را نیز فراهم کرده‌ایم.

رئیس میراث فرهنگی اردستان تاکید کرد: در شهرستان اردستان برای چهار مکان تاریخی از جمله مسجد جامع اردستان و زواره، قنات دو طبقه موناردستان و موزه زواره بلیط فروشی برای گردشگران راه اندازی می‌کنیم.

مشهدی خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان آماده پذیرش مسافران نوروزی هستیم و سعی ما بر این است که نوروزی به یاد ماندنی را برای مردم به یادگار بگذاریم.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.