stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 428729
  • 26 اسفند 1400 - 7:31
2

برقراری پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه اهواز

برقراری پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه اهواز
مديرکل فرودگاه هاي استان خوزستان گفت: با هماهنگي هاي صورت گرفته ضمن افزايش پرواز به صورت فوق العاده در مسيرهاي داخلي، پرواز در مسيرهاي خارجي از جمله دبي، کويت، نجف و استانبول برقرار مي شود.
قلم | qalamna.ir :

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی، از تمامی همکاران، ادارات، نهادها و شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه خواست، در راستای خدمت رسانی به مسافران به نحو احسنت عمل شود.

وی افزود: انتظار می رود مانند سال های گذشته همه همکاران، ارگان ها و شرکت های هواپیمایی دست به دست هم داده و تلاش کنند تا در ایام نوروز هیچ گونه خللی در امور مسافرلن وارد نشده و با خاطره خوب فرودگاه را ترک کنند.

رزاز به حضور همه عوامل مرتبط فرودگاهی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این راستا روسای شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه از هفته ابتدایی سال جدید می بایست در محل کار خود حضور داشته باشند و در صورت عدم حضور، جایگزین خود را جهت پاسخگویی به مسافران، معرفی کنند.

وی تاکید کرد: در زمان تاخیر یا ابطال پرواز، شرکت هواپیمایی مربوطه نسبت به جایگزین پرواز باطل شده اقدام و یا در غیر این صورت با هماهنگی شرکت های هواپیمایی دیگر، مسافران جا مانده را جابجا کنند.

رزاز در خصوص اقدامات انجام شده گفت: اقدامات خوبی نیز برای رفاه حال مسافران پیش از نوروز صورت گرفته که می توان از جمله آن به ترمیم آسفالت جاده ورودی به فرودگاه، زیباسازی(رنگ آمیزی) و مرمت دیوار مسیر ورودی به فرودگاه، افزایش فضای سالن ترانزیت ترمینال داخلی، استقرار مبلمان راحتی، بهسازی سرویس های بهداشتی، بهسازی رستوران و ساماندهی غرف، افزایش فضای پارکینگ خودرویی، بهسازی و بروزرسانی پست های برق(برای جلوگیری از قطعی برق)، برپایی سفره هفت سین، نصب بنرهای تبریک عید و خوشامدگویی و غیره می توان اشاره کرد.

وی همچنین به افزایش و برقراری پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی این فرودگاه اشاره کرد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته ضمن افزایش پرواز به صورت فوق العاده در مسیرهای داخلی، پرواز در مسیرهای خارجی از جمله دبی، کویت، نجف و استانبول نیز به صورت فوق العاده برقرار می شود.

وی اظهار داشت: شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین نیز در این ایام اقدام به برقراری پرواز فوق کرده است که مسافران و همشهریان عزیز نیز می توانند در کنار خدمات شرکت های هواپیمایی داخلی، از خدمات این ایرلاین خارجی نیز بهره مند شوند.

رزاز در خصوص نحوه دریافت کارت پرواز مسافران خارجی تاکید کرد: تنها مسافرانی مجاز به دریافت کارت پرواز هستند که برگه تست PCR با اعتبار ۷۲ ساعته و کارت واکسیناسیون با کد QR به همراه داشته باشند.

گفتنی است؛ تمامی واحدهای عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی به صورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز آماده سرویس دهی به پروازها و مسافران گرامی هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.