stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 428793
  • 26 اسفند 1400 - 12:36
0
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس:

اردوهای جهادی توسط هیات ورزش‌های همگانی فارس طی ایام نوروز

اردوهای جهادی توسط هیات ورزش‌های همگانی فارس طی ایام نوروز
فارس_ محمدرضا جعفری ، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی هیات ورزش های همگانی استان فارس از روز ۲۱ اسفندماه، دو روز قبل از ولادت حضرت علی اکبر (ع) تا ۲۷ اسفندماه مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) به نام گرامیداشت هفته جوان نام گذاری و انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی فارس افزود: نذر خون ، نذر ورزشی ، کاشت نهال ، مسابقه دابسمش، مسابقه عکاسی با موضوع جوان ، کاشت بذر در ارتفاعات ، پیاده روی خانوادگی و مسابقات دو میدانی از جمله برنامه های نامگذاری شده در این هفته بود که با مشارکت خوب هم استانی ها برگزار شد.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: پویش ورزشکار_جهادی با هدف انجام اردوهای جهادی در سطح استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است.

محمدرضا جعفری افزود: با توجه به شناسایی افراد کم بضاعت در شهرستان ها با کمک و تامل دیگر دستگاه های اجرایی و ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس با حضور در این منزل این عزیزان خدمات مرمت ، بازسازی و مشاوره و بسته های معیشتی را بصورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار خواهد داد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.