stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 428911
  • 26 اسفند 1400 - 23:35
0

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه معرفی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه معرفی شد
کرمانشاه - قلمنا- استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه از زحمات «افشین کریمی» تقدیر کرد و «علی مهرتاش» را به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه معرفی کرد.
قلم | qalamna.ir :

«بهمن امیری مقدم» در این نشست از زحمات افشین کریمی معاون قبلی این معاونت تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم آقای مهرتاش بتواند تحولات بهتری در مجموعه منابع انسانی استان ایجاد کند و موجبات ارتقاء کیفیت کارها و نیروهای انسانی در دستگاه های اجرایی را فراهم نمایند.

استاندار کرمانشاه افزود: نیروی انسانی، سرمایه های ارزشمندی هستند که باید تلاش کنیم این نیروها منجر به ارتقاء کارها و خدمات در دستگاه های اجرایی در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم شوند.

این اولین انتصاب در سطح معاونان استانداری کرمانشاه بعد از انتصاب «بهمن امیری مقدم» به عنوان استاندار است. امیری مقدم ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ از سوی هیات وزیران به عنوان هفدهمین استاندار کرمانشاه منصوب شد.

استانداری کرمانشاه چهار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی، هماهنگی امور عمرانی و توسعه مدیریت و منابع دارد که پس از استقرار دولت سیزدهم و انتصاب استاندار جدید کرمانشاه تنها معاون توسعه مدیریت و منابع تغییر کرده است.

در سطح فرمانداران نیز از میان ۱۴ فرمانداری استان کرمانشاه تاکنون فرمانداران پاوه، دالاهو و صحنه تغییر کرده اند و توسط استاندار دولت سیزدهم منصوب شده اند.

در سطح مدیران کل ستادی استانداری نیز تاکنون مدیرکل دفتر فنی و پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه نیز تغییر کرده اند و مدیران جدید منصوب شده اند.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان دارد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.