stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 428946
  • 26 اسفند 1400 - 23:52
0

شهرداری جوانرود با بسیج تمام امکانات به استقبال نوروز می‌رود

شهرداری جوانرود با بسیج تمام امکانات به استقبال نوروز می‌رود
کرمانشاه- قلمنا- شهردار جوانرود گفت: فعالیت واحدهای مختلف شهرداری جوانرود در راستای آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز به صورت ویژه آغاز شده است.
قلم | qalamna.ir :

«هوشیار امامی» روز پنجشنبه افزود: با توجه به استقبال گسترده مسافران نوروزی از سفر به شهرستان جوانرود این شهرداری امسال از تمام ظرفیت خود برای استقبال از مسافران نوروزی استفاده می کند.

وی اظهار داشت: نظافت و رفت و روب سطح شهر، احیای فضای سبز، ساماندهی ورودی‌های شهر، پاکسازی محیط پیرامون شهر از زباله و نخاله، افزایش روشنایی اماکن عمومی آراستگی سیما و مناظر شهری، ترمیم و تعویض موزاییک و جداول شکسته، رنگ آمیزی مبلمان شهری، رنگ آمیزی جداول، ایجاد سفره هفت سین، استقرار المان شهری، بازپیرایی پارک ها، میادین و بلوارها، کاشت گل‌های فصلی در میادین، پارک‌ها و تقاطع بلوارها از مجموعه اقدام های در دست اجرا است.

امامی از مشارکت و همکاری تمام واحدهای شهرداری جوانرود برای فراهم کردن امکانات لازم جهت رفاه مسافران نوروزی خبر داد و گفت: عملیات آماده‌سازی و زیباسازی فضا و مبلمان شهری، آماده سازی سرویس های بهداشتی و تامین روشنایی بلوارها و میادین به سرعت در حال انجام بوده و بعضا در مراحل پایانی است.

وی یادآور شد: شهرداری جوانرود در تلاش است با ارائه هر چه بهتر خدمات، بیش از پیش گردشگران و مسافران را با ظرفیت های گردشگری، طبیعی و آداب رسوم این منطقه آشنا کند.

وجود اماکن تاریخی و طبیعی وچشم اندازهای زیبا و دلنواز، رودخانه خروشان، بازارچه مرزی و از همه مهمترین فرهنگ، آداب و رسوم مردم جوانرود موجب شده تا هر ساله در ایام نوروز شمار زیادی از هموطنان از سراسر کشور این منطقه را برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنند که در ۲ سال گذشته ویروس منحوس کرونا شرایط سفرهای نوروزی را تحت شاع قرار داده بود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.