stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۰ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 9 June , 2024
  • کد خبر : 429064
  • 27 اسفند 1400 - 14:58
0

شرایط سفر ارزان برای مسافران نوروزی مهیا شود

شرایط سفر ارزان برای مسافران نوروزی مهیا شود
فارس_ استاندارفارس: برای اسکان مسافران نوروزی همه دستگاه‌ها کمک کنند تا امکان بر پایی چادر برای مسافران فراهم شود تا سفر برای آن‌ها ارزان تمام شود.
قلم | qalamna.ir :

محمدهادی ایمانیه در جلسه ستاد سفر‌های نوروزی افزود: پس از ۲ سال درگیری با کرونا، فارس پذیرای گردشگران و مسافران خواهد بود.
وی تاکید کرد: حادثه سیل ۹۸ و پذیرایی مردم شیراز از مسافران تبدیل به یک اتفاق تاریخی شده و در ذهن مردم کشور مانده است.
ایمانیه با اشاره به اهتمام دولت بر کاهش تصادفات در نوروز گفت: رئیس‌جمهور قول دادند که ۳ استان برتر در امر کاهش تصادفات تشویق می‌شوند که در این زمینه دستگاه‌های مرتبط مانند نیروی انتظامی و راهداری تاثیر گذار هستند، هر چند دیگر دستگاه‌های امدادی هم نقش دارند، اما این ۲ دستگاه نقش بیشتری دارند و هر امکانی نیاز است برای کاهش تصادفات تامین می‌شود.
استاندار فارس با بیان اینکه در این نوروز، فرهنگ مهماندوستی استان فارس را نشان دهید، افزود: برای ترافیک جاده‌های ورودی به شیراز یا داخل شهر باید توجه ویژه شود که نیروی انتظامی باید اهتمام خاص و تدابیر لازم را در این زمینه داشته باشد تا مردم دچار ترافیک شدید نشوند.
ایمانیه ادامه داد: شیراز شهری است زیبا از این رو در این روز‌های باقی مانده، ۲۴ ساعته تلاش شود تا فضا‌های شهری آماده شوند، جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های شهری در دستور کار قرار گیرد، گُل‌کاری میادین و خیابان‌ها هم که انجام شده و در حال تکمیل است.
وی گفت: کنار همه اقدامات انجام شده شأن و تقدس سومین حرم اهل بیت رعایت شود و نیروی انتظامی در این زمینه پیشقدم است، اما همه باید در این زمینه همکاری کنند تا اگر خلاف شأن سومین حرم دیده شد، تذکر لسانی داده شود.
استاندار فارس با تاکید بر خوش برخوردی در راهنمایی مردم و مسافران گفت: هر چه می‌توانید امکان راهنمایی مسافران فراهم شود، سیستم‌های درمانی و تشخیصی دانشگاه علوم پزشکی باید در آمادگی کامل باشد و اگر مسافران دچار مشکلاتی شدند راهنمایی درست شوند تا خدمات درمانی دریافت کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.