stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 429322
  • 28 اسفند 1400 - 21:42
1

در پی دستور استاندار برای برخورد قاطع با متخلفان بازار؛ ۹ فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در کرمانشاه پلمب شد

در پی دستور استاندار برای برخورد قاطع با متخلفان بازار؛ ۹ فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در کرمانشاه پلمب شد
کرمانشاه - قلمنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به تاکیدات استاندار برای برخورد قاطع، شدید و بازدارنده با واحدهای صنفی متخلف گفت: در این راستا ۹ فروشگاه زنجیره‌ای به دلیل تخلفات مکرر پلمب شد.
قلم | qalamna.ir :

«بهزاد باباخانی» افزود: این فروشگاه ها به دلیل اصرار بر تخلف و تدارم آن پلمب شده‌اند.

او با بیان اینکه رضایتمندی مردم اولویت استانداری است، گفت: پلمب همزمان ۹ فروشگاه زنجیره ای در کشور کم سابقه بوده و نشان دهنده جدیت و عزم مدیریت ارشد استان در مقابله با تخلفات و سامان دادن به بازار است.

باباخانی با تاکید بر اینکه با اصناف متخلف کنار نخواهیم آمد، گفت: تصمیم داریم در صورت ادامه تخلف فروشگاه های زنجیره ای، شعب مرکزی در تهران را با جرایم سنگین، تعزیراتی کنیم تا شعب متخلف استان کرمانشاه را اصلاح کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در راستای دستور آقای امیری مقدم، استاندار، جلسات کمیته اقدام جامع مشترک تنظیم بازار را هر هفته تشکیل می دهیم و در هر جلسه لیستی از واحدهای با تخلف زیاد بررسی و برخورد متناسب با آنان انجام می شود.

او اظهار کرد: یکی از مواردی که شکایت های مکرر مردمی داشته، تخلفات فروشگاه های زنجیره ای استان بوده است که ما در این زمینه از مدیران فروشگاه ها توضیح خواستیم و پس از شنیدن پاسخ آنان و جمع بندی کمیته اقدام مشترک، تصمیم بر برخورد با فروشگاه های متخلف گرفته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ما در سه سطح با واحدهای صنفی متخلف برخورد می کنیم، گفت: در مواردی که تخلف واحدها کم باشد، بنر گرانفروشی در مقابل آن نصب می شود؛ اگر هم تخلف واحدی زیاد باشد با توجه به میزان تخلف، آن را پلمب می کنیم و در نهایت در صورت ادامه تخلف توسط واحد صنفی، به دنبال تعلیق پروانه آن خواهیم رفت.

او در پایان از همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی، نظارتی، دادستانی، تعزیرات، اصناف و پلیس در برخورد با متخلفان تشکر کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی دارد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.