stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 429340
  • 28 اسفند 1400 - 22:52
3

نیروی انتظامی با ۲۰۰ هزار نیرو به مسافران نوروزی خدمت ارایه می کند

نیروی انتظامی با ۲۰۰ هزار نیرو به مسافران نوروزی خدمت ارایه می کند
قلم | qalamna.ir :

سردار قاسم رضایی عصر شنبه در دیدار فرماندهان انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره کیش با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سفر ایرانیان برای بجا آوردن سنت پسندیده دید و بازدید و صله رحم اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان بخش جدانشدنی از مردم با ۲۰۰ هزار نیرو خدمات مختلف انتظامی به مردم ارایه می کند.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود در نتیجه تدابیر ستاد ملی مبارزه با کرونا و فروکش شدن شیوع این ویروس در ایام عید شاهد افزایش تردد و مسافرت ها باشیم که در این راستا علاوه بر بسیج نیروی انسانی، برای ارایه خدمات انتظامی در حوزه پلیس های تخصصی از جمله راهور، انتظامی، پلیس راه و سایر یگان ها بیش از ۷۰ هزار خودرو بکار گرفته شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه نیروهای انتظامی در اقصی نقاط کشور در قالب گشت های سیار، پایگاه های پلیس و کلانتری ها مستقر شده اند افزود: احتمال می رود استان های شمالی و جنوبی به واسطه موقعیت گردشگری خود شاهد بیشترین پیک تردد باشند که تدابیر مختلفی برای ارایه خدمات مطلوب تر در این استان ها اندیشیده شده است.

وی از افزایش ۶۰ درصدی سفرهای نوروزی در چند روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه قبل از شیوع ویروس کرونا خبر داد  گفت: همکاری تنگاتنگ با دستگاه های امدادی از جمله جمعیت هلال احمر، اورژانس و راهداران، خدمات خودرویی و آتش نشانی  از دیگر اولویت های پلیس در طرح نوروزی است.

سردار رضایی یادآور شد: همچنین در این راستا از ظرفیت ۱۱ میلیون همیار پلیس که در سفرها در کنار والدین خود هستند برای کاهش تصادفات جاده ای و قانون شکنی راهنمایی و رانندگی نیز استفاده می شود.

همکاری با پلیس، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت شئونات اسلامی از انتظارات نیروی انتظامی از مسافران است و معتقدیم مردم شهید پرور و انقلابی اجازه تخطی از خطوط قرمز کشور از جمله بد پوششی و بدحجابی را به کسی نخواهند داد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره کیش نیز از آمادگی کامل برای ارایه خدمات به مسافران این جزیره برخوردار است و هنجار شکنی شایسته این منطقه نیست.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.