stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 429828
  • 02 فروردین 1401 - 18:16
0

برنامه ریزی برای بهبود خدمات و تجهیزات اورژانس کشور

برنامه ریزی برای بهبود خدمات و تجهیزات اورژانس کشور
خوزستان - رئیس اورژانس کشور: یکی از مطالبات رئیس جمهور بهبود و نوسازی ناوگان خودرویی و نیروی انسانی در سازمان اورژانس است.
قلم | qalamna.ir :

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفر به خوزستان و بازدید از مناطق عملیاتی استان نحوه ارائه خدمات اورژانس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تا پایان نوروز خدمات این سازمان به صورت شبانه روزی به مسافران و کاروان‌های راهیان نور ارائه می‌شود.  

وی با اشاره به برنامه ریزی برای بهبهود ناوگان خودرویی در این سازمان افزود: رییس جمهور در بازدید از سازمان اورژانس یکی از مطالبات خود را تامین، تجهیز و نوسازی آمبولانس  عنوان کرد و به همین منظور اقداماتی برای تامین اعتبار در سال جدید در حال پیگیری و اجرا قرار دارد.  

او به کمبود شدید نیروی انسانی به عنوان یکی از مشکلات سازمان اورژانس کشور اشاره کرد و گفت: مجوز جذب نیروی انسانی در این سازمان وجود دارد، اما نیروی تحصیل کرده کم است و دانش آموختگان فارغ التحصیل شده به زودی به این سازمان ملحق می‌شوند.

میعادفر همچنین با اشاره به ضرورت افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات اورژانسی به ویژه در کلانشهر‌ها و بافت‌های قدیمی افزود: به زودی هشتاد دستگاه آمبولانس موتوری (موتورلانس) فعالیت خود را در اورزانس کلانشهر‌ها آغاز می‌کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.