stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 429887
  • 02 فروردین 1401 - 22:48
2
معاون استاندار کرمانشاه:

ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی منطقه اورامانات است

ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی منطقه اورامانات است
کرمانشاه - قلمنا - جانشین استاندار در ستاد هماهنگی خدمات سفر و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: منطقه اورامانات و به ویژه شهرستان روانسر پتانسیل‌ها، جاذبه‌ها و زیبایی‌های فراوانی دارد و ایام نوروز بهترین زمان و فرصت برای معرفی بیشتر و بهتر این منطقه است.
قلم | qalamna.ir :

«منوچهر فخری» روز سه‌شنبه در جلسه خدمات سفر شهرستان روانسر ضمن قدردانی از اعضای این ستاد در شهرستان روانسر، افزود: وظیفه مسئولان در شهرستان روانسر به عنوان دروازه اورامانات بسیار سنگین است و همه دستگاه‌ها در کنار هم قرار بگیرند و در کنار صنایع دستی و سوغاتی‌ها، باید فرهنگ غنی، صلابت و زیبایی‌های این منطقه را معرفی و نشان دهیم.

وی تصریح کرد: شهرستان روانسر در همه ایام سال میزبان گردشگران و مسافران است که باید یک طرح جامع و کامل و ماندگاری برای زیباسازی و معرفی این شهرستان تدوین و اجرایی شود.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: مشارکت مردم اورامانات در حوزه های مختلف از جمله گردشگری ستودنی است و از این ظرفیت باید بیشترین استفاده شود.

فخری اضافه کرد: محور ارتباطی کرمانشاه به روانسر یکی از محورهای حادثه‌خیز استان است که آسفالت آن تخریب و نیازمند روکش است که باید برای جذب و اختصاص اعتبار آن اقدام لازم صورت بگیرد.

بازدید از غرفه‌های صنایع دستی و سوغاتی‌های محلی، مدارس محل اسکان، راهدارخانه پلنگانه، پایگاه بین جاده‌ای شهید چمران جمعیت هلال احمر و مجموعه غار قوری قلعه از دیگر برنامه های سفر جانشین استاندار در ستاد هماهنگی خدمات سفر به شهرستان روانسر بود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.