stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 430119
  • 03 فروردین 1401 - 23:57
0
معاون استاندار کرمانشاه:

مهمان‌نوازی مردم هرسین ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری است

مهمان‌نوازی مردم هرسین ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری است
کرمانشاه - قلمنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، گفت: ظرفیت مهم مهمان‌نوازی مردم هرسین و وجود اماکن تاریخی می تواند عاملی مهم برای توسعه گردشگری این شهرستان باشد.
قلم | qalamna.ir :

حسین خوش‌اقبال عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از خدمات ستاد سفرهای نوروزی شهرستان هرسین، افزود: با تدبیر و برنامه‌ریزی فرماندار و اعضای ستاد و نظر به اینکه شهرستان هرسین به عنوان یک قطب گردشگری محسوب می‌شود ،شاهد حضور مسافرانی از اقصی نقاط کشور در این شهرستان بودیم.

وی همچنین در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان هرسین به بررسی اقدامات و گزارشات ارائه شده پرداخت و با بازدید میدانی از مکان های ذکر شده به بررسی چگونگی ارائه خدمات به مهمانان نوروزی و بیماران بیمارستان شهدای این شهرستان پرداخت.

بازدید سرزده از بیمارستان شهدا، بازدید از یادمان مادر گلیم هرسین، خانه گلیم و پارک‌ توحید از دیگر برنامه‌های حضور خوش اقبال در شهرستان هرسین بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه در حاشیه بازدید از آثار تاریخی پارک توحید ضمن تبریک نوروز به مردم دارالمومنین هرسین در سخنانی، اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا از نزدیک شاهد زحمات مجموعه ستاد خدمات سفرهای نوروزی و مهمان نوازی مردم شهید پرور شهرستان هرسین باشیم.

فرماندار شهرستان هرسین هم در این برنامه، از افزایش ۸۰ درصدی مسافران نسبت به مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

عبادالله کنجوریان با تبریک سال نو به مهمانان نوروزی از مهمان نوازی مردم هرسین تقدیر کرد و افزود: در روزهای اخیر شاهد حضور مسافران در منازل مردم دارالمومنین هرسین بودیم و این جای تقدیر دارد.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در ستاد خدمات سفر و زحمات شبانه روزی اعضای آن شاهد حضور گسترده مسافران در شهرستان هرسین هستیم بطوریکه نسبت به مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

به گفته عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین، گنج دره، حوض ساعت، دروازه سنگی، فرهاد تراش، سایت تاریخی و جهانی بیستون، قلعه سرماج و گوردخمه های اسحاقوند و ده نو از مهمترین آثار تاریخی و گردشگری هرسین هستند.

شهرستان ۸۰ هزار نفری هرسین معروف به دارالمومنین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی استان کرمانشاه واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.