stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 430157
  • 04 فروردین 1401 - 10:26
1

۲۰ نقطه حادثه‌خیز مشهد زیر پوشش ایمنی پلیس قرار گرفت

۲۰ نقطه حادثه‌خیز مشهد زیر پوشش ایمنی پلیس قرار گرفت
خراسان رضوی- فرمانده انتظامی مشهد گفت: طبق مصوبات قرارگاه نوروزی استان برای کاهش سوانح رانندگی و روان‌سازی ترافیک، ۳۷ نقطه حساس مشهد توسط کلانتری‌ها، ۷۰ نقطه توسط یگان امداد و ۲۰ نقطه حادثه‌خیز نیز توسط پلیس راهور این شهرستان به صورت ویژه زیر پوشش قرار گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین دهقانپور در خصوص تمهیدات نوروزی پلیس افزود: هدف از اجرای طرح های نوروزی، ایجاد امنیت مطلوب و خدمت رسانی مناسب پلیس به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام تعطیلات است.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث رانندگی و روان سازی ترافیک از مهمترین طرح های پیش بینی شده فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد است که تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا، ۱۰ ایستگاه استقبال نوروزی برای راهنمایی مسافران و زائران و ۲ ایستگاه خدمات مشاوره روانشناسی رایگان در تفرجگاه ها، محل اسکان مسافران و ورودی های این شهرستان راه اندازی شده است.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی مشهد، خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در سطح شهرستان وجود ندارد و شاخص های امنیت مطلوب ارزیابی شده و وضعیت تحت مدیریت انتظامی قرار دارد.

وی تاکید کرد: پوشش فعال تمهیدات پلیسی در ۲۰۰ نقطه شهر مشهد با حضور مقتدرانه کارکنان انتظامی در حال اجرا است و شاهد نظم و امنیت مطلوبی در شهر مقدس مشهد هستیم.

طبق اعلام استاندار خراسان رضوی، طی روزهای پایانی پارسال تاکنون بیش از ۲ میلیون زائر در تعطیلات نوروزی وارد مشهد مقدس شده‌اند.

 
هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.