stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 431610
  • 11 فروردین 1401 - 15:32
2

شناسایی کارگاه غیرمجاز بسته بندی تخم مرغ در اهواز

شناسایی کارگاه غیرمجاز بسته بندی تخم مرغ در اهواز
خوزستان - رئیس اداره دامپزشکی اهواز از کشف و شناسایی کارگاه غیرمجاز بسته بندی تخم مرغ در یکی از مناطق این کلانشهر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

رضا حفیظی رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی این اداره در بازرسی‌ها و پیگیری­های مستمر به جابجایی محموله‌های غیرمجاز تخم مرغ در سطح شهر مشکوک شدند.

وی به ردیابی و توقیف این محموله‌ها در یکی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی اشاره کرد و افزود: با کشف محموله غیر مجاز بهداشتی، مبدا بسته بندی که به صورت زیرزمینی و غیرمجاز فعالیت می‌کرد شناسایی و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

او گفت: این تخم مرغ‌ها دارای برچسب با مشخصات جعلی بودند که به منظور تعیین قابلیت مصرف به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان ارسال شدند.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز به ارجاع این پرونده به مراجع قضایی برای مُهر و موم این کارگاه و برخورد با متخلفان اشاره کرد و ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم با توجه به تقلب‌ها و سوءاستفاده‌های احتمالی، فراورده‌های خام دامی مورد نیاز خود نظیر، تخم مرغ و گوشت مرغ، ماهی، گوشت گوساله و گوسفند را از مراکز مجاز و معتبر که محصول را با حفظ زنجیره سرد عرضه می‌کنند، تهیه کرده و در هنگام خرید به تاریخ انقضاء محصول و نماد سازمان دامپزشکی کشور توجه داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.