stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 431679
  • 11 فروردین 1401 - 20:30
1
مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:

اتصال خط راه آهن بندر امام به شلمچه از مهم‌ترین زیرساخت‌های اقتصادی آینده منطقه آزاد اروند است

اتصال خط راه آهن بندر امام به شلمچه از مهم‌ترین زیرساخت‌های اقتصادی آینده منطقه آزاد اروند است
خوزستان - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ضرورت توجه بلند مدت به موضوع توسعه زیرساخت‌ها در آبادان و خرمشهر تصریح کرد: یکی از این زیر ساخت ها راه آهن بندر امام به شلمچه است و اگر قرار است منطقه را در شرایط اقتصادی آینده حفظ کنیم باید این موضوع عملیاتی شود.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان که به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار داشت: بعضی مشکلات عمومی در آبادان و خرمشهر وجود دارد که مربوط به زیرساخت‌های این دو شهرستان است و اگر بخواهیم به شرایط عادی این دو منطقه بازگردیم باید حدود سه هزار میلیارد تومان در طی سه سال در آن هزینه شود.

اسکندری افزود: مشکلات این دو شهر، با بودجه عمومی قابل حل شدن نیست و نیاز به نگاه ویژه دارد.

او با اشاره به ضرورت توجه بلند مدت به موضوع توسعه زیرساخت‌ها در آبادان و خرمشهر تصریح کرد: یکی از این زیر ساخت ها راه آهن بندر امام به شلمچه است و اگر قرار است منطقه را در شرایط اقتصادی آینده حفظ کنیم باید این موضوع عملیاتی شود. موضوع دیگر بندر اروندکنار است، ورود کشتی‌های بزرگ به این منطقه و رونق اقتصادی در این شهر مرزی نیازمند احداث بندر جدید است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه محدوده فعلی منطقه آزاد اروند تنها مرکزیت شهرهای آبادان و خرمشهر را شامل می‌شود و حومه آن بلاتکلیف است، افزود: باید تمام محدوده شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به منطقه آزاد اروند ملحق شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.