stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 432712
  • 17 فروردین 1401 - 18:48
2
امام جمعه اهواز:

تحقق شعار امسال راهبرد شورای فرهنگ عمومی خوزستان قرار گیرد

تحقق شعار امسال راهبرد شورای فرهنگ عمومی خوزستان قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: تحقق شعار امسال با عنوان "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" باید راهبرد و سرلوحه شورای فرهنگ عمومی استان قرار گیرد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان در دفتر امام جمعه افزود: هرچند رسالت شورای فرهنگ عمومی، فرهنگی است ولی اعضای این شورا باید همت و عزم جزم کنند موانع تحقق شعار امسال را برطرف و برای این کار برنامه و پیشنهاد ارائه کنند.

وی گفت: برای تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده همه ما موظف هستیم با کمک و همراهی  دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی و مجموعه مدیران انقلابی و تلاشگر کار شبانه روزی کنیم و همه ظرفیت ها و امکانات را به کار بگیریم.

امام جمعه اهواز گفت: در نخستین گام برای تحقق شعار امسال که ابعاد فرهنگی نیز دارد سه کارگروه شامل تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تشکیل خواهیم داد و برای هرکارگروهی نیز اعضای مشخصی تعیین خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه بر حضور منظم مدیران عضو در شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و از مدیران خواست جانشین یا معاون به جای خود در شورای فرهنگ عمومی نفرستند.

مکان هایی برای تهیه لباس و کالاهای مورد نیاز بانوان در اهواز راه اندازی شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز خواستار راه اندازی مکان هایی در شرق و غرب اهواز برای تهیه لباس و کالاهای مورد نیاز بانوان شد.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه افزود: ترجیحا” اکر کارکنان و فروشندگان کالاها در این مکان ها  از بانوان باشند بهتر خواهد بود.

وی بر توسعه فرهنگ اشتغال آفرینی در بانوان با هدف بهبود معیشت و کمک به تولید ملی تاکید کرد.

در این نشست ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برنامه های این اداره کل را برای تولید و حمایت از شرکت های دانش بنیان اعلام کرد.

ناصر سودانی رییس دانشگاه امیر المومنین(ع) اهواز یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی را تولید محتواهای فرهنگی و اصلاح فرهنگ کار عنوان کرد و افزود: اینکه جوانان جویای کار به فرهنگ کار جمعی و تعاون اعتقاد ندارند و تنها به فکر کار دولتی در اداره های دولتی هستند یک نقص بزرگ است.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی باید برای  اصلاح فرهنگ کار نسخه بپیچد و انگیره کار در شرکت های دانش بنیان را تقویت کند.

عبدالکریم سلطانی از اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی شاخه خوزستان نیز در سخنانی بر همراهی این جبهه با شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار امسال که به گفته وی می تواند نجات بخش اقتصاد و تولید در کشور باشد تاکید کرد.

لفته منصوری از کنشگران اجتماعی استان نیز از اینکه در شورای فرهنگ عمومی تصمیم های خوبی گرفته می شود ولی وارد مرحله اجرایی و عملیاتی نمی شود انتقاد کرد و گفت:باید از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان برای عبور از خشکسالی و تنش آبی به خصوص روش خشکه کاری برنج در خوزستان که به آب کمتری نیاز دارد استفاده کرد.

علی علیجانی نماینده مطبوعات خوزستان نیز در سخنان کوتاهی بر همراهی جامعه رسانه ای استان برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین تاکید کرد. 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.