stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 433400
  • 21 فروردین 1401 - 12:36
2
رئیس اداره قرآنی اوقاف اصفهان خبر داد؛

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ۱۴۰ بقعه متبرکه اصفهان

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ۱۴۰ بقعه متبرکه اصفهان
اصفهان_ رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در ۱۴۰بقعه استان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی و محافل اجتماع قرآن در امامزادگان استان اصفهان و مراسم جزءخوانی در ۶۰ امامزاده استان نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
قلم | qalamna.ir :

حمید بخشی اظهار کرد: برای ماه مبارک رمضان در پنج آیتم برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد از جمله برپایی محفل انس با قرآن کریم در ۴۰ بقعه استان و همچنین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در ۴۰ بقعه دیگر است.

وی با اشاره به اینکه در همه این امامزادگان کرسی تلاوت اذان‌گاهی به صورت زنده دایر است، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی و محافل اجتماع قرآن در امامزادگان استان اصفهان و مراسم جزءخوانی در ۶۰ امامزاده استان نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری برنامه ویژه امسال برای تلاوت قرآن در امامزاده ابراهیم نرمی خبر داد و گفت: این برنامه به صورت زنده هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ از شبکه مرکز اصفهان و آموزش پخش می‌شود.

وی درباره استفاده از قاریان در این محافل خاطرنشان کرد: در محافل قرآنی از برترین‌های استانی و شهرستانی برای قرائت قرآن استفاده می‌شود، در برنامه ویژه امامزاده نرمی نیز از قاریان استانی و ملی بهره خواهیم برد.

کد خبر

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.